פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא ניתן נושא התלונה:
גורמס רענן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי נרשמתי לאתר של הוט מובייל לרכישת 2 מנויים סלולאריים וניוד מכשיר אחד נוסף. למחרת התחרטתי,שלחתי להם מייל בכתב ואף דיברתי עם נציגה בטלפון ( זמן מענה הזוי של 3.5 שעות !!! ) וביקשתי ממנה לבטל את העסקה לאלתר,ועוד בטרם התבצעה ונקלטה.

אחרי 4 ימים קיבלתי SMS שכרטיסי הSIM שהוזמנו מחכים לי בחנות בירושלים.התקשרתי שוב ואמרתי שהעסקה בוטלה.לא לקחתי את הכרטיסים מהחנות.
באוגוסט חייבו אותי על השירות במחיר מלא.
התקשרתי ושלחתי מייל,שניים שלושה..רק במייל הרביעי בו איימתי בתביעה ותלונה במשטרה על גניבה בכרטיס האשראי,חזרה אלי נציגה שהתנצלה והבטיחה לזכות אותי בתוך 21 ימים ולבטל את המנוי..

אלא שפעם הוט..תמיד הוט.. עוד בטרם זיכו אותי על אוגוסט..הגיע החיוב של ספטמבר.. שוב מייל זועם מצידי שטרם זכה לתשובה.
התקשרתי לחברת האשראי וביטלתי את החיוב ואת הוראת הקבע.
בימים אלה אני שוקל הגשת תביעה כנגד החברה על גניבה ומרמה בכרטיס אשראי.
כספי סוג הנזק :
תביעה משפטית פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
הוט מובייל שם ותפקיד:
ראשית תודה על פנייתך לחברתנו. תגובה:
בהמשך לפנייתךבוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי הצטרפת לרשת חברתנו החל מתאריך 23.7.12 עם שלושה מנויים על שמך בחבילת 89 ₪.
בעקבות פנייתך אלינו מיום22.10.12 וטענתך כי לא התקבלו הסימים בוטלו המנויים ברשת חברתנו החל מיום 11.09.12 ובנוסף זוכה חשבונך בגין שלושת מנויים אילובסך של 564.88 ש"חכולל מע"מ כאשר הזיכוי יועבר לאמצעי תשלום המופיע במערכות חברתנו.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך.


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה