פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי פיצוי כפי שהובטח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מאי כתבתי לכם תלונה בגין אי עמידה בהתחייבות, ועל כך שלא נתתם מענה לבעיה שלי.
זאת התגובה שקיבלתי מכם:

07/06/2012 12:07 תאריך קבלה:

איציק ביטון - פניות הצי שם ותפקיד:

לפני כשבועיים, ביום 14.5.2012, החלה מהפכה צרכנית בשוק התקשורת, כתוצאה מהשקת שתי רשתות סלולאריות חדשות. שוק הסלולר, שהיה קפוא במשך למעלה מ-15 שנים הפך בן לילה למרקחה. הוט מובייל השיקה תכנית מהפכנית וחסרת תקדים, שהינה זולה בעשרות אחוזים מהמחירים אשר היו מקובלים בשוק הפרטי עד כה.הציבור, אשר שיווע משך שנים לתחרות אמיתית בשוק הסלולר, הציף את מוקדי המכירה והמוקדים הטלפוניים של החברה. כך, במהלך הימים שחלפו, נתקבלו בהוט מובייל עשרות אלפי (!) בקשות להצטרפות. עקב הביקוש הרב כאמור, נוצר עומס כבד על מערכת הניודים, דבר הגורם לעיתים לעיכובים בתהליך הניוד. יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל עיכוב ו/או אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך באופן זמני. מספרו של הלקוח נויד וחובר בהצלחה בתאריך 4.6.12 תגובה:

לקוחה תקבל פיצוי חודשיים ראשונים חינם.


מאז המענה שקיבלתי מכם, עברו כבר יותר מארבעה חודשים ולא קיבלתי שום פיצויים כפי שהובטח, נסעתי למרכז השירות באשדוד ודיברתי עם נציגה שלכם שאמרה לי שידוע לה על הזיכוי ואני יפוצה, לאחר מכן התקשרתי לשרות הלקוחות שנית ושוב נאמר לי שאני יקבל את הפיצוי. בסופו של דבר לא קיבלתי שום פיצוי כפי שהובטח!
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ויקטור סורק בעל המנוי טופלה מולו במישרין ולשביעות רצונו. תגובה:
הלקוחה זוכה עבור חודש אחד וכעת בוצע זיכוי נוסף עבור חודש נוסף בחשבונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה