פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב החשבון למרות שלא התחברתי אליהם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודשיים שקלתי להתחבר לחברת הוט מובייל...לאחר שדיברתי עמם והמתנתי לקבלת כרטיסי סים במשך שבועיים החלטתי לוותר על התענוג ולהתחבר לחברת פלאפון, שם נאמר לי כי כל עוד לא לקחתי את הסים אין מצב שיחייבו אותי על משהו.
בכל זאת חוייבתי בסך של 143 שח ע"י חברת הוט מובייל, למרות שלא קיבלתי מהם כל שירות!
דיברתי איתם מספר פעמים והבטיחו שיזכו אותי.
חלף חודש נוסף ולא רק שלא זיכו אותי אלא חייבו אותי על 158 שח נוספים.
התקשרתי שוב וצרחתי.
בינתיים זיכו אותי רק על ה-158 שח וזהו!!!
כמובן שביטלתי את ההרשאה אבל אני דורשת מהם לקבל את הסכום הנוסף, ואין קול ואין עונה,,,
מיותר לציין כי לתפוס אותם טלפונית לוקח יום שלם,,,
העיקר שהממונה על פניות הציבור שלהם פנתה אליי במכתב נחמד אחרי שאתם התערבתם בפעם שעברה!!! (לצורך הניתוק)
אודה על התערבותכם שוב - הפעם כדי לקבל את הכסף המגיע לי...
תודה!
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' עמוס שלומית טופלה מולה במישרין ולשביעות רצונה תגובה:
חשבונה של הלקוחה זוכה רטרו עבור כלל תקופות החיוב מאחר ובקשה לבטל את העסקה ברשת חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה