פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של חודשיים בלי להיות לקוח של הוט והלנת זיכוי במשך שלושה חודשים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כחודשיים פניתי אל הדואר האדום של YNET לאחר חודשיים של טלפונים לחברת הוט מובייל שאינני מנוי שלה ולא הייתי מעולם ועדיין חייבו אותי בשני מחזורי חיוב. מספר ימים לאחר פנייתי לשם סוף סוף קיבלתי טלפון מנציגת פניות הציבור של הוט אשר התנצלה על התקלה, לדבריה, וכמובן הבטיחה שהיא מטפלת בעניין במהירות ושחשבוני יזוכה תוך כמה ימים.

חודש וחצי עבר מאז והחלטתי לשלוח שוב מייל לבחורה מפניות הציבור שדיברה איתי בשם עדי בכר. כמובן ששלחתי שוב והיא תירצה את העיכוב בחגים (למרות שכל הסיפור התחיל כחודשיים לפני החגים) ואמרה שאזוכה בקרוב. וכמובן ששוב כלום לא קרה.

ברשותי 4 שיחות טלפון מוקלטות של נציגי השירות שמבטיחים כל פעם את הזיכוי. פניתי אליכם וגם ברשותי מילים של התכתבויות עם עדי מפניות הציבור.

3 חודשים אני מצפה לזיכוי. מעולם לא הייתי לקוח של הוט. הכסף נשדד ממני לכאורה באחת מהדרכים הידועות לשמצה שלהם. חשבתי שפניה אליכם תעזור.

אני מכיר עוד 2 אנשים לפחות הנמצאים בסיטואציה דומה בה נגבה מהם כסף שלא היה אמור מחברה זו ומחכים כבר כמה חודשים לזיכוי שלא קורה...אני מעריך ובטוח שיש עוד רבים וטובים...

אני מיואש ובאמת לא יודע מה לעשות. סהכ סטודנט בלי הרבה כסף וכל אגורה חשובה לי.

תודה,
עמית
זיכוי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה