פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת כסף שנגבע בטעות עוד בזמן שהוט מובייל יצאה לשוק הסלולר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בערך ביוני היו בעיות ניוד בהוט מובייל כשהם יצאו לשוק, חייבו אותי פעמיים על 2 סימים שלקחתי, במקום לחייב אותי ב-78 שקל חייבו ב-156.
שלחתי פקס, לא עזר. מיוני אני מדבר שירות לקוחות והם מבטיחים לי שהכסף יחזור, אך הוא לא חוזר! מנהלת סניף פתח תקווה אישית הבטיחה לי שתפתור את הבעיה, אין שום התייחסות! פשוט מגעיל!!! מתנתק מהחברה אם לא יעזרו לי, הרי כסף שנגבע בטעות ולא הוחזר הופך להיות גניבה, סיבה טובה לתבוע אותם!!!
עוגמת נפש, בזבוז דלק וזמן סוג הנזק :
פשוט להחזיר אלי 78 שקל שלי ולשלוח מסמך על כך במייל פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

במסגרת פנייתך בוצעה בדיקה מקיפה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי עקב טעות בתום לב, נוצרו מנויים מיותרים על שמך. לאור פנייתך נתגלתה התקלה והמנויים נותקו .
כמו כן, זוכה חשבונך בגין חיוב עבור המנויים המיותרים בסך של 78₪ כולל מע"מ יודגש כי הזיכוי כאמור הינו חיוב בגין עלות כרטיסי SIM ויועבר לחשבונית בתקופת החיוב העוקבת.
תגובה:
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה