פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט מובייל - חיוב עבור שרות שאינטרנט חסום דרך החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת פתיחת 3 מנויים בחברה בכולם חסמתי שימוש באינטרנט. עם זאת, חברה חייבה אותי בכל המנויים 20 אג', 10 אג' כאילו שהשתמשתי בשירותי אינטרנט. כך זה מתחילת ההצטרפות לחברה. פניתי לפני מספר חודשים בטלפון וקיבלתי תשובה זה קרה עקב תקלה במערכת ושאני אמור לקבל זיכוי. חיובים ממשיכים ואף גדלים. פניתי בכתב (במייל) לחברה וקיבלתי יומיים לאחר פנייה שאקבלת תשובה בנושא תוך3 ימי עסקים. שבוע עבר כתבתי שוב, קיבלתי "נקרא:" (אישור מסירה אלקטרוני) ובזה הכל נגמר.
מבקש לטפל בתלונה הנ"ל. אולי יש עוד עשרות אלפי אנשים שמשלמים כמוני גרושים על שרות שחברה לא נותנת וחברה מרוויחה על זה מאות אלפי שקלים. והכל נשאר ללא תשובות וללא תגובות.
תודה.
פניתי לחברת הוט מובייל

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח הוסבר לו לגבי התקלה והטיפול בה על ידי הגורמים הרלוונטיים בחברתנו. תגובה:
הלקוח זוכה עבור כלל חיובי הגלישה בתקופת חיוב יוני 2013 בסך של 5.9 ש"ח לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה