פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר חויב החשבון שלי בסכום של 550 ש"ח - סכום החוב שהצטבר אצלי בכרטיס הלקוח. הבעיה שבסכום זה חוייבתי פעמיים באותו התאריך. כלומר סה"כ החיוב עמד על 1100 ש"ח. לאחר שפניתי לנציגי השרות בחברה, סירבו להאמין לי וטענו שהם לא רואים שהועבר לטובתם חיוב כפול. התבקשתי להעביר אליהם בפקס את פרוט כ. האשראי שלי וכך עשיתי - שלושה פעמים. לאחר כל שליחה של הפקס טענו הנציגים שלא קיבלו את הפקס או שנציג בכיר יחזור אליי תוך 48 שעות. מאז עברה חצי שנה. אני משלם כל חודש את החיוב הקבוע, אני עומד בתנאי החברה כלקוח. למה החברה לא עומדת בתנאיה כחברה נותנת שרות? חצי שנה של הבטחות שנציגים בכירים יחזרו אליי ויתנו פתרון. למה אני צריך לתת להם שי של 550 ש"ח?? לא יתכן שאני כלקוח לאחר רמת שרות שכזו מבקש לדבר במיידי עם מנהל - מקבל סירוב והבטחות שווא.
בתקווה לעזרתכם
ובכבוד רב
לאוניד אוסיפוב
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי הצטרפת לרשת חברתנו ביום 19.06.12.
יחד עם זאת, עקב טעות בתום לב, חויבת כפול על החוב שנצבר במערכת בסך 550.20 ₪ כולל מע"מ, ביום 13.01.13.
תגובה:
חשבונך זוכה בסך של 550.20 ₪ כולל מע"מ כמו כן, הזיכוי יועבר לאמצעי התשלום המעודכן במערכות חברתנו בימים הקרובים.

יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לכם
.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה