פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול ואי הענות של מנהלים לפניה שלי. נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ב 16.01.13 הצטרפתי להוט מובייל במבצע של 49 ש"ח. ל ארבעה חודשים. בתום תקופת המבצע ב16.05.13התקשרתי לחברה כדי להסדיר המשך התשלום. נאמר לי לידי יעל מצוות 6 שאני מצורפת למבצע המשך לעוד 4 חודשים עד 19.09.13 ב 49 ש"ח.
ב01.07.13 גיליתי שחויבתי ב94 ש"ח. ולא בסכום המבצע .פניתי אליכם דיברתי עם בחורה בשם חגית הודיעה לי שלא עדכנו את המבצע שלי ומחודש יולי זה מעודכן. כש ביקשתי לקבל זיכוי לחשבון עבור תקופה מ16.05.13 עד 01.07.13 נאמר לי שאי אפשר לזכות אותי. ביקשתי לדבר עם מנהל\אחראי נאמר לי שהוא יחזור אלי תוך 48 שעות. כמובן זה לא קרא. (עדיין אני ממתינה לשיחה ממנהל). ב04.07.13 שוחחתי עם בחורה בשם מור כאשר התחייבה בפני שיחזור אלי אחראי תוך שעה שעתיים. שוב לא חזרו אלי. ב 05.07.13 פניתי שוב לשרות לקוחות ענה לי בחור מאוד נחמד בשם רוני .הסכים איתי שזה לא בסדר שלא חזרו אלי וביום א בטוח יחזרו אלי ואם לא שאני אתקשר ואבקש ישיר לדבר עם מנהל. כמובן לא חזרו אלי וכש התקשרתי שוב ב07.07.13 ודיברתי עם בחורה בשם תירצה הבטיחה לי שיחזרו אלי עד סוף היום וזה שוב לא קרה. ב 08.07.13 פניתי למוקד ודיברה איתי בחורה בשם אביר שבכלל לא הבינה למה אני לא מרוצה "יש לך את המבצע ". ובסוף הבטיחה לי שיחזרו אלי עד שעה 16:00 כי אי אפשר לקבל מנהל במיידי לדבריה. כפי שברור לכם לא חזרו אלי והחלטתי להתייצב בסניף בנתניה אזור תעשייה חדש. המתנתי בתור יותר משעה וחצי והבחורה שקיבלה אותי אמרה לי שהיא פותחת פניה לבקשת זיכוי אך לא בטוח שאקבל אישור חיובי. השאלה שלי : באיזה זכות אתם מחייבים אותי לא לפי הסיכום אתכם, ומדוע לא חוזרים ללקוח מנהלים בכירים למרות שמתחייבים לחזור. לאחר יחס מזלזל כזה אני לא בטוחה שארצה להמשיך התקשרות אתכם. אתם ממש לא אמינים ,מזלזלים בלקוח
עוגמת נפש, סוג הנזק :
זיכוי במידי עבור תקופה של חודש וחצי והצעת פיצוי הולם שתעניין אותי להיש אר עם חברת הוט מובייל. וכמובן סוף כל סוף לדבר עם מנהל. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה