פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יש להם סניפים בנתניה ותל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/11/12קניתי 2 כרטיסי סים של הוט מובייל לבתי ולי. בתי לא הסכימה לעבור לחברת הוט מובייל ולכן לא השתמשה בכרטיס. מתאריך זה החברה החלה לגבות ממנה תשלומים כאילו היא משתמשת בשיחות שלהם. בחודש מרץ גילתה בתי בטפסי ויזה כי יש לה הורדות של הוט מובייל. צלצלתי אליהם לבטל. אמרו לי מבוטל וכן התנתקתי ע"י אתר " נתק". חב' הוט מובייל המשיכה לגבות למרות בקשות לנתוק. ביוני צלצלתי לשאול מדוע ושוב בקשתי נתוק והחזרים . אמרו שיחזירו. ב- 5/8 צלצלתי לברר מה קורה עם ההחזרים אמרו שלא חייבים להחזיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה