פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות ביטול קו טלפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-12.6 נגנב הטלפון של חברתי האמריקאית.
היא התקשרה למוקד הגניבות של "הוט מובייל" בשפה האנגלית וביקשה לבטל את הקו.הובטח לה ע"י הנציגה כי הקו בוטל.
לאחר מספר ימים הלכתי עימה לעמדת המכירות בקניון השרון נתניה ורכשו כרטיס סים עם מספר זהה כמעט לחלוטין למעט ספרה 1.
לאחר כחודש כשחברתי(שכרגע נמצאת בארה"ב)קיבלה חיוב התקשרתי להוט מובייל לשאול לפשר החיוב עם פרטיה של ליז כמיופה כוחה.
נמסר לי שהמספר נחסם אך לא בוטל וכך נוצר מצב אבסורדי ששילמנו על 2 קווים בלא ידיעתנו.
כשהסברתי את זה לנציגים נתקלתי ביחס אטום ומזלזל,אך הובטח לי שישוחחו עימה.
מיותר לציין כי לא שוחחו עימה עד יום זה.
התעקשתי שראשית יבטלו את הקו ולאחר 20(!) דק' על הקו הסכימו לבסוף לחסום אותו.
לאחר מכן התקשרתי מספר פעמים למוקד שוב עד שהצלחתי לשכנע את אחת הנציגות שתתבצע האזנה לשיחה ותוך 48 שעות כך לדברי "הוט מובייל" יחזרו אליי עם תשובה.
התקשרתי שוב כעבור מס' ימים ואמרו לי שהנושא עדיין בבדיקה ועוד באותו היום יחזרו אליי.
למחרת כשלא חזרו אליי התקשרתי שוב וגם הפעם הבטיחו לי שישוחחו עימי כשהשעון הראה כמעט 7 בערב התקשרתי שוב אל המוקד והפעם לא הסכמתי לרדת מהקו עד שיפתרו לי את הבעיה.
לבסוף הנציגה אמרה לי שהבקשה הועברה ל"בקשת זיכוי" ושעליי להתקשר שוב לאחר מס' ימים.
ביום חמישי התקשרתי והתבשרתי ע"י הנציג שהוחלט לא לאשר את הבקשה.כששאלתי אותו האם ההקלטה נבדקה הוא אמר לי שהקריאה על ההקלטה עדיין(!) פתוחה ושעדיין בטיפול לאחר שבוע וחצי! כשהובטח לי בפועל 48 שעות.
על כל זאת ועוד אני דורש החזר כספי לאלתר.
בתור לקוח צ'מפיון שהיה תומך החברה והיה עימה ממש בתחילת דרכה אני מרגיש כעוס ונבגד במיוחד בשל הניצול של בחורה עם מחסום שפה.
לטיפולכם המיידי!
דודי
עלבון,בזבוז זמן,עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה