|
|
|
|
|
|
רכישת מעיל פגום ב-875 ש"ח |
נושא התלונה: |
ויצמן יוליה |
שם/כינוי: |
יום שישי 23 דצמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
אודיטוריום חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מעיל שעלה 875 ש"ח לאחר 50% הנחה. לאחר כשבוע ימים הבחנתי בכמה כתמים בגב...אחרי עוד כמה ימים גשומים ועוד כתמים בגב הבנתי שטיפות הגשם שנופלות מהמטריה משאירות כתמים על בד המעיל. בדקתי בהוראת כביסה שאפשר לכבס את המעיל רק ביד, למרות שלא עבר חודש מאז הרכישה ואנו באמצע החורף כיבסתי ביד. מאז כל המעיל כתמים.
באתי להחזיר - נאמר לי ע"י מנהלת החנות כי עקב שימוש לא נכון לא ניתן להחזיר/לפצות אותי. המעיל לא פגום אלא אני השתמשתי בו לא נכון.
קבלתי טלפון של שירות לקוחות שאין בו מענה בכלל - מנותק.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלוא עלות המעיל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מיס לגוט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|