פרטי התלונה

תלונות מיס לגוט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מיס לגוטשעות פתיחה מיס לגוט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום (מעיל) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים וחצי לערך רכשתי מעיל ששוויו כ 300 ש"ח בחנות מיס לגוט בקניון ר"ג.
כשהגעתי הבייתה גיליתי בכיסי המעיל חופן של חוטים היוצאים ממנו, בצווארון המעיל היה כתם כהה יותר מצבע המעיל, הרוכסן של המעיל נפתח מעצמו.
מיד חזרתי לחנות, דיברתי עם גב' ויולה זרחי מנהלת החנות, ביקשתי לקבל מעיל אחר ו/או לקבל זיכוי, מנהלת החנות מסרה לי שהיא חייבת להעביר את המעיל לבדיקה ולאחר מכן יוחלט בנדון.
לאחר כשבוע חזרו אלי טלפונית בטענה שהמעיל תוקן ושהגיע לאסוף אותו. שלחתי חברה אשר לקחה את המעיל מהחנות וכשקיבלתי אותו גיליתי שהמעיל נשאר באותו מצב. מיד התקשרתי שוב למנהלת החנות, אשר לטעענתה אין מה לעשות.
לאחר מכן פניתי ליעל לקס שהיא מנהלת שירות לקוחות, סיפרתי לה את השתלשלות העניינים והיא מסרה שתיבדוק ותחזור אלי.
לאחר כשבוע התקשרה אלי מנהלת החנות שהגיע לקחת את המעיל ושהוחלט לא לתת לי זיכוי בעבור המעיל ולא ניתן להחליפו.
ברצוני לציין שנכנסתי לחנות לקנות מעיל הפנתה אותי מנהלת החנות למעיל שנמצא ליד הקופה שטענה שהוא יתאים לי והוא במידה שלי.

לצערי עקב מצבי הבריאותי 100% נכות לאחר תאונת דרכים קשה אני נמנעת מרכישת מוצרים חדשים וכשהחלטתי לרכוש מעיל קיבלתי מוצר פגום בסופו של דבר לא נהנתי מהמעיל, כל החורף המעיל היה בחנות ועדיין נמצא בחנות כשבכול פעם הם מנסים ל"תקן" אותו.
זאת ועוד קיבלתי יחס מעליב ומשפיל ממנהלת החנות וממנהלת שירות הלקוחות

גבאי דבורה
052-2474799
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

מיס לגוט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה