פרטי התלונה

תלונות מלונות פרימה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמה נמוכה מאד מאד מאד! אל תלכו! נושא התלונה:
וסרשטיין דורין שם/כינוי:
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
אואזיס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בילינו סוף שבוע בים המלח במלון "אואזיס" ויש רק תלונות..
אני לא יודעת מאיפה להתחיל! זה התחיל בזה שהזמנו חדר ל-3 ושמו אותנו בחדר זוגי וכך יצא שישנו 3 בנות על מיטה אחת. בחמש בבוקר התעוררנו מפני שבחדר הייתה גם דלת משותפת לחדר השני. החדר השני החליט לעשות רעש בחמש בבוקר, רעש לא נעים במיוחד, היה נשמע כאילו הם אצלנו בחדר. עייפות מהלילה הלכנו בציפיה לארוחת הבוקר. בחיים לא חשבתי שאפשר לעשות דיאטה במלון! אוכל מקולקל, מלוכלך, כלים מלוכלכים, נגעלתי לאכול מהסכו"ם, מלא שערות, הכל דביק, אין כוסות נגישות והכל צריך לבקש מהמלצר שעושה פרצוף מבואס כשמבקשים כוס לשתות מים. אוכל קר, אין מבחר, עמדת קפה מלוכלכת עם קפה שבבית אני לא מציעה! פירות מקופסת שימורים ולחמניות יבשות. בצהריים החליפו לנו חדר, לא היו בו מגבות והכל היה צריך לבקש. אחרי שעה הביאו לנו מה שביקשנו. ושוב מלאות ציפיה הלכנו לארוחת הערב. לא האמנתי שמגישים לנו מרק קר! הייתי מלאה מהמים ששתיתי.. הכל היה קר ויבש, שוב היינו צריכות לבקש כוסות וקנקן מים מהמטבח. שלוש נסיונות עד שהביאו לנו כוסות נקיות. אין כוח אדם והכל מלוכלך. ביקשנו מהמלצר לנקות לנו שולחן והוא פשוט שם לנו את הפלייטים על כל הלכלוך! היינו בשוק. כלום לא מתפקד.. היה בחור שעישן בתוך הלובי, ביקשתי מאחראי שיעיר לו אבל הוא פשוט לא אמר לא כלום! חיכה שיסיים את הסיגריה.. חסרים עובדים ומרגישים את זה. כל העמדות אוכל מלוכלכות.
רק חיכינו לעזוב את המלון הזה.. בחיים לא נחזור לשם. היה פשוט סיוט ורק תלונות שמצטברות ומצטברות.
מקווה שאנשים ידעו ולא ילכו עד שישפרו את המלון ב-10 דרגות לפחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף בעלים, עובדים, טבחים, הכל בעצם.. פתרון נדרש :

מלונות פרימה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה