פרטי התלונה

תלונות מלונות פרימה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ונזק לבגדים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,,

בתאריך 21.1.11, התארחנו אשתי ילדי ואני במלון פרימה גליל טבריה,כחלק מקבוצה.
כאשר קיבלנו את מפתחות החדר במלון (חדר 202), נוכחנו לדעת שהחדר מתאים לזוג וכלל לא כלל מיטה נוספת לבני.
חזרתי לקבלה וביקשתי שיבדקו את הנושא, בקבלה בדקו ואמרו שאכן בהזמנה שלי מצוין זוג+ ילד ושהם ידאגו להביא מיטה נוספת לחדר, לאחר למעלה ממחצית השעה, בסמוך לכניסת שבת כאשר לא הביאו מיטה נוספת, פניתי שוב לקבלה וביקשתי שדאגו למיטה, מס' דקות מאוחר יותר הגיע איש משק והביא עימו מזרון, ביקשנו מאיש המשק להביא מיטה, אולם הוא ענה שאין להם מיטות ושהוא יביא מזרון נוסף, מיותר לציין שמזרון נוסף כלל לא קיבלנו.

בהמשך, מאחר והחדר כאמור התאים לזוג, לא היו מספיק מגבות וכלי מיטה וזאת קיבלנו רק לאחר מס' רב של פניות לקבלה, וזאת לאחר ניסיונות רבים להצליח לחייג לקבלה שכן הטלפון שהיה ברשותנו, הלחצנים שלו, בחלקם לא עבדו.
יצוין שחלק מהדברים שביקשנו כגון שמיכה נוספת, כלל לא קיבלנו והתייאשנו מלשוב ולפנות לקבלה.

מאוחר יותר עליתי לקומה חמש על מנת לגהץ את בגדי, לאחר שסיימתי לגהץ שתי חולצות הופתעתי לגלות בהן מס' חורים, הורדתי את הבגד מקרש הגיהוץ וגיליתי שהקרש פגום ויש בו בליטה ממתכת, כך שבעת שהמגהץ עבר על הבגדים, הוא יצר בהם חורים, וגרם להרס 2 חולצותיי.
אני תמהה על כך שרשת מלונות גדולה ומכובדת, מרשה לעצמה יחס כה מזלזל באורחיה, החל מהשירות הלקוי ועד תחזוקת אביזרי המלון,

גיא
פלא' 0526091537
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פרימה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה