פרטי התלונה

תלונות מלונות פרימה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילה מנדנדה בשטח בית המלון אואזיס ים המלח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אואזיס ים המלח , עין בוקק , ים המלח 86930 כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי מילה ,אני ובן זוגי לנו בבית מלון אואזיס ים המלח בין התאריכים 29.12.2011 ועד 1.01.2012 חדר מספר 413.

ב 30.2.2011 בסביבות שעה 20:30 אני ובן זוגי יצאנו לטיול ברחבת המלון, התיישבתי על אחת הנדנדות ( יש ברחבה שלוש נדנדות זהות ) ולאחר מספר שניות הנדנדה שישבתי עליה התהפכה וכתוצאה מכך נפלתי על המשטח המרוצף.

מאחר שהמקום הייה די חשוך לא הבנתי בדיוק את הסיבה לנפילתי . פניתי מיידית לקצין הביטחון של המלון , סלבה , והוא מילא דו"ח לגבי הנפילה . מסיבה לא ברורה סלבה לא הסכים לתת לי העתק של הדו"ח בטענה שהמלון לא נותן העתק ללקוח אבל הכל שמור במערכת .

בבוקר ה- 31.12 הלכתי למקום הנפילה על מנת להבין את נסיבות הנפילה ולאחר בחינה מחודשת באור יום, ראיתי שהנדנדה שממנה נפלתי לא מחוברת כראוי, כלומר בצורה לא מאוזנת. רואים בבירור שהמקום בו אמורה להיות מחוברת הנדנדה שבור ופשוט במקום לתקן את החיבור , חיברו את הנדנדה במקום אחר וזה מה שגרם לחוסר איזון ולנפילתי .

צילמתי את הנדנדה , את הצילום אני מצרפת למכתב זה. לאחר מכן נגשתי לפקידת הקבלה והסברתי לה שהמלון צריך לתקן את התקלה בהקדם למנוע נפילות נוספות. הפקידה הפנתה אותי לאחראית משמרת ( את שמה לצערי אינני זוכרת ) דיברתי איתה לגבי המקרה והראיתי לה במקום את הבעיה עם הנדנדה .

אחראית משמרת הפנתה אותי לחברת הביטוח והבטיחה לטפל בנדנדה .

עזבנו את המלון ב 1.01.2012 כאשר התקלה עדיין לא טופלה על ידי המלון .

ברצוני לציין שהגעתי לים המלח בעקבות המלצת הרופא בשל כאבים בכתף וביד שמאל, ולצערי זה הצד בו נפגעתי כתוצאה מהנפילה.



ב 9.01.12 שלחתי מכתב זה מייל של המלון , לא קיבלתי שום תגובה עד היום . לאחר מספר ימים התקשרתי לקבלה של המלון , הפנו אותי למרכז הזמנות . לאחר שפניתי למרכז הזמנות הפנו אותי עם התלונה לבחורה בשם חן , שלחתי לה את המכתב בפקס (נשלח ב 12.01.12- 086584501) אך שוב לא קיבלתי שום תגובה , לאחר מספר ימים הצלחתי להשיג את חן אבל לטענתה אין לה שום קשר למקרה , והיא איננה יכולה לענות לתלונתי ובקשה לשלוח את מכתב לפקס (037604434 – נשלח ב 16.01.12)

יש לציין שעד רגע זה לא הצלחתי להשיג אף אחד מצוות מלון אואזיס ומרשת פרימה שיכול לתת לי שם או מחלקה שמטפלת בתלונות הלקוחות ובטח שאף אחד לא ראה ולא יודעה לגבי הפניה שלי .

לטענת מרכז הזמנות לא ידועה להם שיש תלונות של לקוחות . לכן לרשת פרימה אין שירות לקוחות .

אני כל שנה נוסעת לנופש במלונות בארץ ובעולם לא ניתקל אף פעם בכזה יחס מזלזל ופוגע מצד המלון . לא יתכן שיש מפגע נדנדה שבורה בשטח המלון ובמקום לטפל בה כמו שצריך על מנת למנועה נזק גופני ונפשי לנופשים בשטח המלון , אתם גם השארתם את הנדנדה וגם תליתם אותה לא לפי הוראות היצרן



אני מבקשת מכם :

1. לתקן בהקדם את הנדנדה במידה ועדיין לא תוקנה.

2. פיצוי בגין הנזק שנגרם לי עקב מפגע העומד לרשות הציבור בשטחי המלון.

3. פיצוי בגין עוגת נפש שנגרמה לי.

כספי סוג הנזק :

מלונות פרימה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה