פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה נושא התלונה:
אופיר כרמלה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 10/10/13 הזמנתי טיסה לשעה 10:15 מאילת לשדה דב,
כשהגעתי לדלפקי ארקיע לאחר בידוק הודיעו לי שהטיסה לשה דב מבוטלת ואם ארצה יש טיסה לבן גוריון, שאלתי אם יש הסעה לת"א נאמר לי שלא ושאגיע למקום חפצי לבד,
הטיסה שולמה ע"י קופ"ח כללית היתה היה לי בדיקה בבית חולים בלינסון ומשדה דב הכלויות הם כ- 15 ש"ח בלבד והתחבורה זמינה כך שהייתי צריכה להיות בבית חולים ב- 12:10
הטיסה נחתה בזמן היציאה מהמטוס התעקבה בגלל חיבור המדרגות והגעת אוטובוס שיקח אותנו לטרמינל,
מחוסר זמן נאלצתי לקחת מונית לבית החולים שעלתה לי 100 ש"ח יש לי חשבונית,
הבעיה בארקיע שהזמנים הם לא זמנים גם בטיסה במוצאי שבת 12/10 היתה לי הזמנה לשעה 17:10 הטיסה בוטלה ונדחה לשעה 18:00 אוחדה עם טיסה של השעה 18:10 למה להתעלל באופן שיטתי בנוסעים האם אין חוק לרשותשדות התעופה ולחברות שמתנהלות בה, מי מפצה אותי על נסיעה פרטית במונית, בזמן אבוד והמתנה מרובה כשאין מים במקום אז חייבים לרכוש שתיה ומזון לאחר שהיהי מורטת עצבים, אבקש לקבל תשובה דחופה ולעזור לי לקבל את ההוצאות שהוצאו לחינם, כמו כן לדאוג שהטיסות יצאו בזמן ולא לאחד טיסות ולא לבצע פעילות לא עפ"י נוהלים
זמן , עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה