פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסד עקב עיכוב לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב"ה

שלום רב,
בתאריך 22.5.14 טסתי עם שתי בנותי מאילת לשדה דב בטיסה שהמריאה בשעה 19:05, כאשר נחתנו בשדה דב, התעכבנו עוד רבע שעה על הקרקע בתוך המטוס, עקב "חוסר במקום חניה".
מיותר לציין את חוסר הנעימות שנגרמה לי ולשתי בנותי הקטנות (3-4), ובנוסף - טסתי לאירוע משפחתי, הזמנתי מונית ספיישל ועקב התקלה בחברתכם פספסתי את הארוע וגרמתי עוגמת נפש למשפחתי.
אבקש שארוע כזה לא יארע שוב וכן פיצוי הולם למשפחתי ולי על עוגמת הנפש.
תודה
כספי סוג הנזק :
פיצוי על הפסד הארוע שלשמו טסתי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הטיסה המריאה 4 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן.
לצערנו לחברתנו אין כל שליטה על תעבורת המטוסים בשדות התעופה לרבות מקומות החניה המוקצים על ידי רשות שדות התעופה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה