פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ועיכוב ובילבול במיזוודות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
24 ל7 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי ***תמי מיספר הזמנת חופשה בארקיע לאילת כולל טיסות לאילת 5369708 ביום הטיסה הגענו לשדה בזמן אחרי שהיגענו אמרו לנו שיש עיכוב של חצי שעה אז חיכנו למרות שיכלו להיתקשר עלינו ולהודיע שיש עיכוב לא היינו ממהרים להגיע בהמשך הגענו למלון לאונרדו קלאב חיכנו לקבל חדר נתנו לנו חדר זוועתי אם חלון לנוף לכיוון פרגולה ועל הפרגולה יש מחסוןשל זבל ברזלים כיסאות שבורים והמון ליכלוך ביקשתי להחליף לא היה כי היתה תפוזה מלאה בהמשך היום נתנסתי למעלית של המלון עם עובד ניקיון של המלון ונתקענו במעלית חצי שעה שנינו מאד מלחיץ ומפחיד בטיסה חזרה הגענו לשדה חיכנו למיזוודות המון זמן אחרי כמעט שעה התברר שיהיה בילבובול ועל המסוע שלחו מיזוודות של הנוסעים לברצלונה ואת שלנו שלחו למסוע שלנוסעים לברצלונה היה לנו עיכוב של יותר משעתיים בשדה בזמן שלי יש אירוע מישפחתי באותו ערב בושה וחרפה אבקש טיפול ובידוק תלונה זאת מתכה לתשובה לפני שאני מתקדמת אם תלונה זאת .תמי המאוכזבת . תודה

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה