פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בקבלת מזודה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 22/07/2014 בשעה 20.30 עלינו לטיסת הרקיע במסגרת טיול מאוגן
של חברת פגסוס לארמניה .יעד הטיסה ירבאן.טיסה IZ411. הטיסה אחרה לצאת בעיקוב של שעה לערך והגענו ליעד.בסיום סידורי הקרקע ניגשנו למסוע לקבלת המזודה.התברר שכשלושים או יותר לא קבלו את הכבודה שלהם בניהם המזודה שלי שכוללת את את כל חפצי אישתי וחפצי שלי.כמובן שנשארנו ללא בגדים ללא כלי איפור ללא כלי רחצה וללא הנעלה מתאימה לטיולים.כמו כן אנו אוכלי כשר כל הפרודוקתים (נקניקים למיניהם וגבינו קשות) קשות.את המזודה קיבלנו במלוננו רק ביום השלישי בשעות הערב.
מיותר לציין את המצב הבלתי נעים ועגום להיות בטיול ללא כל החפצים והאוכל שאחר כך נזרק לפח
יש לציין שבגלל הקיץ תחבנו למזודה אחת את כל חפצנו כך שלמעשה נשארנו ממש בשוקת שבורה דבר שהעיב וקילקל לשלושת הימים הראשונים של הטיול.מכאן ולפי חוק התעבורה אנו דרשים פיצוי הולם כולל עוגמת נפש
אנו מבקשים לראות את תביעתנו לפיצול ברצינות ובחומרה.

זקלין וניסים ***

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם כולל עוגמת נפש לי ולאישתי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה ומצטערים על השתלשלות האירועים המתוארת.
הלקוחות פנו ישירות לחברתנו ומכתב התייחסות עם הנחיות להמשך טיפול נשלח אליהם.

בברכה,
שירות לקוחות
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה