פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינויים מצד בית העסק לאחר סיכום הזמנתנו לאילת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוגוסט ביצענו הזמנה דרך אתר ארקיע לחופשה במלון הילטון מלכת שבא באילת לאורך חג ראש השנה, שם נקבע מחיר (מופקע, אך זהו נושא כשלעצמו) על חדר משפחה גדול הכולל מרפסת וטיסות.
לכתובת המייל אף נשלחו מסמכים המאשרים את ההזמנה ופרטיה, כולל סוג החדר והשירותים אותם הזמנו.

אולם, מספר ימים לאחר מכן, יצרו איתנו קשר מחברת ארקיע וטענו כי אין ברשותם את סוג החדר שהוזמן וכי אין באפשרותינו ברירות מלבד לבטל את ההזמנה, או לחילופין "לשדרג" לחדר קטן יותר.
מלית ברירה ועקב הלחץ שהפעיל בית העסק קיבלנו את ההצעה כשמדגישים בפנינו שלא קיימות אפשרויות נוספות. לאחר בירור נוסף מצידנו, ומבלי שבית העסק יידע אותנו על כך, גילינו שהחדר ה"משודרג" (כפי שהתנסחה נציגת שירות הלקוחות) שהוזמן הוא ללא מרפסת.
ארקיע הציעה לנו לשנות לחדר עם מרפסת בתוספת תשלום, דבר האומר כי אכן קיים חדר כזה.

אנו מלינים על כל התנהלות החברה, על שינויים בהזמנה והטעייה שלנו כלקוחות, ויתר על כן החוצפה לדרוש תשלום נוסף לאחר שגם ככה סבלנו מהרעה בתנאים אותם התחייבה החברה לספק על פי האתר והמסמכים שנשלחו אלינו.
לאורך כל המגעים הרבים שיצרנו עם החברה לא זכינו לתשובות מספקות, ובכל פעם שביקשנו לדבר עם דרג גבוה יותר נענינו בשלילה ובטענה ש"אין בנמצא אחראי או מנהל".
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ומענה נאות לדרישותינו פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה