פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החברה נושא התלונה:
שמריז אמיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25 09 14 התקשרתי למוקד ההזמנות של החברה 5 שעות לפני הטיס ה לטיביליסי במוקד הם לא היו מוכנים לרדת במחיר למרוות שהצעתי סכום של 500 דולר הם העדיפו לא למכור שעתיים לפני הטיסה עדיין היו מקומות האים הם עשו נכון .

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה