פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיסי טיסה - טיק טק - עקב טענה לפג תוקף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2014 רכשתי ממקום עבודתי 16 כרטיסי טיקטק (טיסה פנים ארצית סידרה 1 ו 2) של ארקיע!
להפתעתי הודיע לי מחברת ארקיע כי 5 הכרטיסים שנותרו לי משנת 2014 אינם בתוקף עוד ומבחינתם הם מבוטלים.ביקשתי ממקום עבודתי לנסות ולפעול ישירות מול ארקיע מאחר וארקיע טענו בפני שאת הכרטיסים האלו אני לא יכול להאריך ישירות מולם אלא רק דרך מקום העבודה להלן תשובת ארקיע לפנייתם:

"בדקתי שוב את בקשתך להארכת תוקף כרטיסי הטיסה מול נציג בכיר בחברת ארקיע ,
תיקתקים שפג תוקפם מבוטלים אוטומטית במערכת של ארקיע , ביטולם והנפקת כרטיסים חדשים יוצרת להם במערכת חיוב תקציבי ע"ח 2015 וזה בלתי אפשרי"

תשובת ארקיע בלשון המעטה תמוהה. הם לא הגוף הראשון ולא האחרון שיבצע זיכוי/החלפה על מוצר שנקנה בשנת הכספים הקודמת.

על אותו משקל תמוה כיצד הם מוכרים שרות ב 2014 מקבלים תמורה אך מבלי לספק אותו!!! זה ממש בבחינת גזל!

ארקיע אולי לא חייבים "לכבד" את כרטיסי הטיקטק שלהם אבל הם חייבים לכבד את החוק ואותי כלקוח ולהשיב לי את ערכם הכספי של הכרטיסים!

ישנם מוסדות רבים שכמובן מאליו מאריכים תוקף למוצר שהם מוכרים (תווי קניה, צ'קים) וכן ארקיע עצמם שמוכנים להאריך בתנאים מסויימים.
תנאים שארקיע לא טרחה להעביר אלי.

אני לא רואה מקום להטיל את האחריות על תיזמון ההחלפה על המשתמש שלא הובאו לידיעתו כללי הארכת התוקף שיתכן וידועים לרוכש המקורי אבל לא הועברו לידיעתי. לפיכך זוהי אחריות של ארקיע להתריע בפני כל גוף שני שמוכר את השרות שלהם לגוף שלישי ולוודא שיועברו אליו כל התנאים והמגבלות של השרות שהם מוכרים.

אני בטוח שמערכת המחשוב של ארקיע יודעת היטב אלו כרטיסים נרכשו וטרם נוצלו, הייתי מצפה מארקיע כחברה הוגנת. להעביר מידע זה ללקוחותיה מנת להתריע בפניו על אי ניצול כרטיסים שברשותו או אף ליזום הארכת תוקף יזומה. גם אם כרטיסים אלו הועברו לידי משתמש אחר .


ערכם הכספי של חמשת הכרטיסים כ 1500 ש"ח
כספי סוג הנזק :
הארכת תוקף כרטיסים או השבת ערכת הכספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה