פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במטוס נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה התעופה בן גוריון כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני להבהיר מספר נקודות שלא נכללו בתלונות הנוסעים.
אתמול טסתי בטיסב מבן גוריון לאילת בשעה 17.10 בזמן ההנמכה לאילת כנראה שהטייסים גילו תקלה והמריאו שוב לבן גוריון.
הטייס הסביר שהתגלתה תקלה ושאין הוא יכול להנחית את המטוס באילת ולכן הוא נאלץ לשוב לבן גוריון והסביר שלטעמו הנחיתה לא תהווה סכנה, וכן ינסו לתקן אם לא יתאפשר יגיע מטוס חילופי.
אכן התעוררה מהומה, הדיילים ניסו להסביר מדוןע לא ניתן לנחות באילת מה שבחלק מהנוסעים לא הניח דעתם. לאחר נסיון לתקן הועברנו בשני מטוסים ונכון העקוב הסתיים בנחיתה מוצלחת ובעיקוב של שלוש וחצי שעות, לא נעים אבל הסבר קבלנו מכל הצוות והעיקר שנחתנו בשלום.
ידוע לי שהיו תלונות כי לא הוסבר לנוסעים מדוע לא נחתנו באילת ונקודה זו היה עלי להסביר כי קבלנו הסבר מהטייס ואנשי הצוות.

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה