פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קילקול קיבה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.6.06 יום חמישי - 2.7.06 - יום ראשון טסנו לסוף שבוע בוורנה שבבולגריה ע"פ המלצה של נצגיכם לבית מלון "אליוס".
1. שהגענו לבית מלון גילנו להפתעתנו כי מי שישלם פחות מאיתנו קיבל חדר
הפונה לבריכה ואנחנו ששילמנו 408$ (חברות "עמית) קיבלנו חדר שפונה
לקיר וריח של שתן. שבקישנו להחליף חדר התבקשנו לשלם עוד 90 ש"ח
שילמנו .
2. ביום שבת הקאנו את נשמתנו ושילשלנו למרות שלא אכלנו בכלל מאוכל רק
שתינו חלב (שמירת כשרות) התפללנו לחזור הביתה. הטיול הפך לסיוט.
חזרו לארץ חולות הטיול היה רק סוף שבוע ואנחנו במחלה כל השבוע.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם, להלן עיקרי הדברים:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' ברבי וללמוד על אי הנוחות בה חשה, לטענתה, במהלך שהותה במלון "Helios" בורנה.
הזמנתה של גב' ברבי לבית המלון היתה לחדר סטנדרטי והחדר שקיבלה היה בהתאם. מחירו של חדר עם נוף לבריכה גבוה יותר ובהתאם דרש ממנה המלון תוספת תשלום.
בהתייחס לטענה בדבר איכות האוכל במלון נבהיר כי המלון הינו בדרגת 4 כוכבים ונמצא תחת פיקוח משרדי הבריאות והתיירות הבולגריים. יחד עם זאת, העברנו את תלונה של גב' ברבי למארגנת הנופש חברת "קשרי תעופה" לבירור מול הנהלת המלון בחו"ל.
תגובה:
לכשתתקבל תשובתה נשמח להעבירה לגב' ברבי ללא דיחוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה