|
|
|
|
|
|
מחלקת אבידות |
נושא התלונה: |
רתם מקס |
שם/כינוי: |
יום שני 27 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סלולרי נשכח במטוס. לאחר יות מ-40 מאיילים ואין ספור טלפונים ללא מענה, טלפון לבסוף הגיע לישראל. כבר חמישה ימים הוא נמצא בארץ והחברה מסרבת לענות למאיילים או טלפון. QAS היא חברה שמספקת שרות "lost and found לארקיע. שרות של ארקיע לא עונה ולא מגיב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לענות למאיילים, להחזיר לי את הטלפון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|