פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלקת אבידות נושא התלונה:
רתם מקס שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סלולרי נשכח במטוס. לאחר יות מ-40 מאיילים ואין ספור טלפונים ללא מענה, טלפון לבסוף הגיע לישראל. כבר חמישה ימים הוא נמצא בארץ והחברה מסרבת לענות למאיילים או טלפון. QAS היא חברה שמספקת שרות "lost and found לארקיע. שרות של ארקיע לא עונה ולא מגיב.
כספי סוג הנזק :
לענות למאיילים, להחזיר לי את הטלפון פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה