|
|
|
|
|
|
עיכוב רב של שעות בטיסה |
נושא התלונה: |
יום שישי 30 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.9.16 יום שישי טיסת הרקיע iz 0163 שעה 17.20 ללרנקה
קפריסין . הגענו משפחה של 11 איש שישה מבוגרים ו חמישה ילדים קטנים
כבר בצי"ק אין הודיעו לנו שיש עיכוב של שעה ונתנו לנו תלושים לקפה.
ברצוני לציין שהסיוט הזה נמשך מהבוקר, מקום מגורינו בכרמיאל
נסיעה של שעתיים וחצי לשדה הגענו שעה 14.00 וכך נימשכה המתנה
ואי ודאות של שעת הטיסה הטרמינל כמעט היה ריק מאדם. רוב העסקים היו סגורים. בסופו של דבר עלינו למטוס בשעה 21.45
המטוס יצא לדרכו בשעה 22.30 בערך ,ברצוני לציין את עוגמת הנפש הרבה במיוחד עם ילדים קטנים וחוסר הסבלנות בזמן ההמתנה הפסד כספי וזמן. הזמנו שתי מוניות בשדה התעופה של לרנקה למלון ושילמנו מראש 200 יורו . (כמובן הכסף הלך לאיבוד )היינו אמורים להגיע למלון
בשעה 19.30 בערב הגענו ב- אחת וחצי לפנות בוקר רצוצים הפסדנו את ארוחת ערב וכל זאת עם ילדים קטנים. ברצוני להביע את אכזבתנו
מדרך ההתנהלות של חברת ארקיע ומבקשים לקבל פיצוי מידי על כל אובדן הכספים ועוגמת הנפש שנגרמה לנו בטיסה זו
{מה שכן יצא בזמן בטיסה ,זו עגלת הדיוטי פרי , לזכותם יאמר}
העתק : מועצה לאומית לצרכנות
ממתינה לתשובתכם בהקדם
בברכה חנה
|
כספית ובזבוז לילה |
סוג הנזק : |
התיחסות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|