פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל בטיסה מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בטיסת IZ744 מפריס לת"א בתאריך 13/7/06 לא חולקה שום ארוחה. חולק לנוסעים סנדביץ פצפון עם גבינה צהובה מחריד בטעמו (ללא כל תוספת וללא כל אפשרות בחירה!).
כששאלנו נעננו ע"י הדיילות כי זו מדיניות החברה מעתה ואילך בטיסות לילה.
כמובן שלנו הנוסעים - שכחו לספר את זה!

שימו לב:
אנחנו משפחה (זוג + 2 ילדים) הטיסה הייתה אמורה להמריא ב 22:40 והגענו 3 שעות קודם. הטיסה התאחרה בשעה! משך הטיסה למעלה מ 4 שעות. כלומר 8 שעות לפחות מבלי שאכלנו ארוחה.

קחו את זה בחשבון כשתבחרו חברת תעופה.
מבחינתנו ארקיע - נכנסה לתחתית סדר העדיפויות.

יורם אלעזרי


עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי-אחראית פני שם ותפקיד:
הארוחות המוגשות בטיסות ארקיע,לרבות כריכים, נבחרות על ידי צוות המתכנס מדי מספר חודשים, מתוך מטרה להגיש ללקוחותינו את התפריט המוצלח ביותר.
מניסיוננו ולאור בקשות הנוסעים ,מרבית הנוסעים הטסים בטיסות הלילה מעדיפים לאכול ארוחות קלות ולא כבדות ומכבידות- ובהתאם נערכנו לשינוי.
תגובה:
תגובות לקוחותינו תורמות תרומה רבה למאמץ הקבוע שאנו משקיעים בשיפור השירות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה