פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי ביטול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.8.06 הייתי אמורה לטוס לפראג דרך ארקיע. בעקבות המצב הנוכחי: מגורי בעיר עכו, שהיית בני המשפחה בקביעות במקלט וגיוס בני בצו 8 ללבנון התייעצתי עם נציגת ארקיע עד מתי אפשרי לבטל ללא דמי ביטול ונעניתי שניתן עד ה 24.7 ! ואכן ביום שנקבע התקשרתי בשעות הבוקר לבטל בצער את טיסתי ואז נאמר לי כי חלים דמי ביטול היות והייתי צריכה להודיע על הביטול ביום הקודם. כל שיחותי לגורמים שונים בחברת ארקיע לא נענו באטימות לב ובמילים בוטות!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסרת דמי הביטול פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
מבדיקתנו עולה כי דמי הביטול בהזמנתה של גב' מועטי חלים החל מ- 21 יום לפני מועד הטיסה, קרי מתאריך 23 ביולי, 2006 כך נמסר לה במעמד ביצוע ההזמנה וכך גם מצוין במסמכי הנסיעה אותם קיבלה לידיה.



תגובה:
חרף האמור משפנתה גב' מועטי אל נציג ארקיע נמסר לה כי תיבדק אפשרות לגבות ממנה סכום מופחת. ואכן, כמחווה של רצון טוב הוחלט לגבות ממנה רק מחצית מדמי הביטול בגין ההזמנה הנ"ל. הודעה על כך נמסרה לגב' מועטי בטלפון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה