פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה נושא התלונה:
טובול דניאל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/7/2006 הזמנתי לי ולבני טיסה לפאריז לתאריך 31/7/2006.
במוצאי שבת 29/7/2006 לאחר סדרה של אזעקות ובדרכי לבית הכנסת נחרדתי מאוד עקב נפילת קטיושה כ150 מטר ממקומי וכשהגעתי הבייתה באפיסת כוחות מאחר ואני גם נכה פוליו הרגשתי סחרחורות ודפיקות לב מואצות ובנוסף לכך בני באותו היום נאלץ להתייצב לצו 8 שהוסיף על חרדותיי.עקב המאורעות הללו נאלצתי ללכת לרופא אשר קבע כי רמת לחץ הדם שלי גבוהה ורמת הסוכר גם כן גבוההו ואי סדרים בפעולת הלב וקבע כי אינני כשיר לטוס. על כן נתן לי אישור מחלה.
ביום ראשון בבוקר התקשרתי לחברת התעופה נט טרוול וסיפרתי להם את כל הסיפור והם מצידם גילו אדישות חוסר התחשבות ואמרו לי כי אין אפשרות בכלל לבטל או לדחות או לקבל החזר מכל סיבה שהיא. הסברתי להם שוב כי אני נפגע חרדה ומבחינתם אין אפשרות בכלל לבוא לקראתי.
אמרו לי מנט טרוול שהם ינסו למכור את הכרטיסים ובמידה שיצליחו ,יחזירו לי את הכסף ושהם יהיו איתי בקשר. עד היום לא שמעתי מהם, וכל התקשרות אליהם סופה בדחייה מכל מיני סיבות כגון : עומס..האחראית יפעת לא נמצאת ועוד תירוצים העיקר לא לדבר איתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפי משורת הדין. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
אבקש להסב תשומת ליבכם כי הפנייה מופנית אל חברת "נט טרוול" ולא "לארקיע אינטרנשיונל".

אנא בדיקתכם.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה