פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"אוכל" מחריד נושא התלונה:
אפלר יהודית שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בטיסה שבה טסנו הלוך ושוב לרייקה - קרואטיה. חברת התעופה בטיסה הלוך (בוקר) נתנה סנדוויץ גבינה ושני עוגיות בטיסה חזרה המצב היה גרוע יותר היה סנדוויץ בשרי לטעמי רע ביותר אבל לא היתה שום אפשרות לבחירה מי שלא אכל בשר מכל סיבה שהיא פשוא היה צריך להשאר רעב.
זה המקום להעיר שכבר למדנו מהטיסה הלוך ובאנו מצוידים באוכל שקנינו במקום.


עלבון סוג הנזק :
התנצלות / הזמנה לארוחת ערב .... פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי-אחראית פני שם ותפקיד:
הארוחות המוגשות במטוס, נבחרות על ידי צוות המתכנס מדי מספר חודשים, מתרשם, טועם ובוחר מנה, מתוך מטרה להגיש ללקוחותינו את התפריט המוצלח ביותר, בהתאם לאופי הטיסה ואורכה בסטנדרט טיסות השכר. התברר כי הן בטיסות הלילה והן בטיסות הבוקר הנוסעים לא מעונינים לקבל ארוחה כבדה ובהתאם בוצע השינוי בתפריט.
נציין כי ניתן כמובן להזמין מראש מנה צימחונית.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה