פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה מול מטוס שלם נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 06/10/07 יצאה הטיסה שלי IZ 346 (של ארקיע ) ממילנו (ברגמו) לתל אביב .
במהלך הטיסה אמר הקברניט ששרותי ה duty free מתחילים , ואני ראיתי שהם מתחילים מהקצה השני של המטוס ,
פניתי לדיילת בשם עדי ואמרתי לה שיש 2 מוצרים שאני ממש חייבת היא אמרה לי באדיבות רבה תגידי לי מה את צריכה אני ישמור לך אותם בצד ציינתי בפניה את המוצרים , ולאחר מספר דקות עדי חזרה אליי ונאמר לי ממנה שהיא אכן שמרה לי על המוצרים (פניתי לדיילת מהסיבה שאני יודעת שמוצרים שיש על המטוס הם עד גמר המלאי ) .
אני המשכתי להמתין , עד שהקברניט אמר להדק חגורות כי היינו 30 דקות מנחיתה והעגלה עדיין לא הגיע לאזור שלנו אז פניתי לדיילת נוספת שאיני יודעת את שמה , היא הגיע אליי עם עט ודף ואמרה לי '' כן מה אפשר לעזור רק מהר '' ציינתי בפניה את המוצרים שהיה ברצוני לרכוש :
- בקבוק אבסולוט (וודקה ) = 13 $
-בקבוק ליקר שרידנס =29 $
-2 מברשות שיניים colgete חשמליות = 9 $ ליחידה
-בושם pei לגבר = 39 $
-זוג מסקרות = 25 $
- 2 פקטים של סיגריות L&M light
סה''כ מעל 100 $ לפי שער הדולר שהיה באותו היום 4.01 , נתתי לדיילת את סכום הכסף המבוקש ונאמר לי ממנה שבגלל שעברתי את ה 100 $ מגיע לי בושם קבוטין לאישה במתנה .
לאחר מספר דקות חוזרת הדיילת ואומרת לי שאין את המברשות שיניים ולא את הליקר שרידנס, ציינתי בפניה שעדי הדיילת שמרה לי בצד את המוצרים הנ''ל , הדיילת אפילו לא הלכה לבדוק היא פשוט ענתה לי בזילזול ואמרה לי במילים האלו : '' אין אין מה את לא מבינה '' הייתי די מופתעת מהצורה שבא דיילת ארקיע פונה אליי , אז אמרתי לה שאם זה צורת השירות שלה אני לא מעוניינת באף אחד מהמוצרים אז בלי בעיה היא החזירה לי את כספי .
לאחר כמה דקות פונה אליי דייל בשם צחי וייס ( כך הוא אמר בכל אופן ) והוא אמר שהוא ראש צוות ושאל מה הבעיה , הסברתי לו את כל מה שקרה אז הוא הלך והביא את הדיילת עדי ( הדיילת ששמרה לי את המוצרים ) עדי פתאום הגיע אליי
מבולבלת ולא יודעת מה להגיד לי , באיזה שהוא שלב היא התחילה להתווכח איתי וכל זה מול צחי וייס וכמובן כל האנשים במטוס , אני ובעלי היינו ממש בהלם והבנו ממנה ומהצורת התנהגות שלה שהיא די מפחדת מצי וייס ''הראש צוות '' , אז אמרתי לה ליד צחי ''לא קרה כלום אני לא רוצה כבר לרכוש שום דבר וניגמר הסיפור תנו רק כבר לרדת מהמטוס הזה ולהגיע הביתה '' , לאחר מכן עדי הלכה פניתי לצחי ואמרתי לו למה הוא עושה לה את זה , למה הוא נותן לנהל וויכוח , אמרתי לו שאם היא עשתה טעות תפנה אליה באופן אישי ולא מול כולם לאחר שאמרתי את זה לצי וייס הוא כנראה ממש התעצבן מול כל המטוס הוא פתאום צעק ואמר ואני מצטטת :
'' אל תדאגי , תגידי לי איפה את גרה ותכיני לי רשימה ושנגיע לארץ אני ילך לקנות לך את המוצרים שאת רוצה ואני יתרום לך את זה ''....
אני ובעלי היינו בהלם לא הבנו מאיפה יש לו את החוצפה לדבר אליי בצורה כזאת , אני יושבת במקום שלי , כל המטוס מביט רק בי , הרגשתי מושפלת , וממש התחלתי לבכות והאנשים שהיו סביבי התחילו להרגיע אותי .
אני ברוך השם בן אדם בריא , אין לי לא סרטן ולא איזה שהיא מחלה סופנית ואני ממש לא צריכה שאף אחד יתרום לי שום דבר !!!!!.
בנוסף לזה הוא גם אמר שאני שקרנית ושאני לא ביקשתי מהדיילת עדי שום דבר למרות שהיא אמרה שכן ואחר כך לא ברגע שצחי ניגש אליה .

יום למחרת07/10/07 רשמתי מכתב תלונה לחברת ארקיע , חשבתי שיהיה מענה מהיר לנושא צילצלתי לנציגת שירות בכדי שתברר לי את הנושא כי במחלקת קישרי לקוחות אין מענה יש רק פקס היא אמרה לי שתוך חודש אני יקבל תשובה מהחברה .

לפני מספר ימים 23/11/07 שלושה שבועות אחריי שליחת המכתב קיבלתי גלויה בדואר שאומרת שהנושא בטיפול ושיחזרו אליי תוך 10 שבועות שזה אומר עוד חודשיים וחצי , אז שלחתי מכתב נוסף באותו היום למנכ''ל החברה שאני רוצה את עזרתו בכדיי לפתור את הנושא אך אין מענה מאף אחד מהגורמים ממש התעלמות מוחלטת .

אני מרגישה פגועה מושפלת ומאז אפילו קצת חסרת ביטחון .
אני לא מבינה למה מתעלמים ממני בצורה כזאת בחברה כזאת גדולה .

בכבוד רב

חן מור
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה