פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקדמת טיסה ללא הודעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך ה-11/12/07 אמי רחל זלמן ת.ז 054062781 הייתה רשומה לטיסה בשעה 12:10. טיסה זו הוקדמה לשעה 11:00 בבוקר. לאמי לא נמסרה על כך שום הודעה.
נאמר לאמי כי ניסו להשיגה בסלולרי.
מס' הסלולרי שלה במערכת ארקיע לא היה מעודכן.
מתפקידו/ה של פקיד ההזמנות לוודא את אמיתות פרטי הלקוח על מנת שדבר כזה לא יקרה.
אמי נאלצה לנחות בתל אביב כי לא היו יותר טיסות לחיפה ומעבר לכך נסעה במונית לתחנת הרכבת ומשם רכבת לחיפה.
1. ההפרש בכסף בין כרטיס טיסה לחיפה לבין כזה לתל אביב יוחזר לה וזה ברור, היא הרי לא טסה עד חיפה!
2. שולמו לה דמי המונית משדה דב לתחנת הרכבת. אבל מה עם הזמן שלה: לחכות באילת עד 13:50 לטיסה הבאה, הנחיתה בתל אביב, עד שיצאה רכבת לחיפה, הטרטור עם המזוודה, הנסיעה ברכבת והרכב של אימי שחנה בשדה התעופה בחיפה (היא נאלצה לנסוע לשם על מנת לקחת אותו).
3. לאמי לא הוצע שום פתרון ורק לאחר התערבות של עובדת בשם חגית סביטה, הוצע תשלום המונית משדה דב לתחנת הרכבת.
בהזדמנות זו אבקש להודות לגב' חגית על פתרון (גם אם לא מספק וחלקי) מהיר, נכונות וחיוך.
אבקש לקחת לתשומת ליבכם את פרטי המקרה ולחשוב על האפשרות לפצות את אמי על בזבוז זמן ועוול שנמשך במקום כשעה – 6 שעות!!!!!

בתודה,

בשם רחל זלמן 050-2832762
דנה עדי 057-6665255



עוגמת נפש וטרטור סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי-אחראית פני שם ותפקיד:
באחריות הנוסע/מבצע ההזמנה לעדכן את חברתנו בכל מקרה בו חל שינוי בפרטיו כפי שמופיעים בכרטיסיית הלקוח לרבות במספר הטלפון להודעות . לצערנו , מספרי הטלפון שהיו ברשותנו לא היו מעודכנים וחרף המאמצים לא ניתן היה לאתר את הנוסעת.
הלקוחה זוכתה בהפרש הכספי בין טיסת ארקיע לחיפה לבין טיסת ארקיע לתל אביב וכמו כן לפנים משורת הדין סופקה ללקוחה הסעה מנמל התעופה שדה דב לתחנת הרכבת.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה