פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקדמת מועד טיסה ב 8 שעות בהתרעה קצרה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כ-3 חודשים לפני המועד כרטיסי טיסה לקפריסין (יציאה ב 14.2.2008 בשעה 19:00 וחזרה 17.2.2008 בשעה 21:15 ) לקבוצה של 21 נוסעים.

בחרתי בחב. תעופה המפעילה טיסות סדירות (לא טיסות שכר) לאור לו"ז הטיסות ובמיוחד היציאה בערב יום ה 14.2.2008 שמאפשרת לנוסעים לעבוד באותו היום ולאחריו להגיע לנתב"ג.

כחודש לפני מועד היציאה קבלתי מהם שינוי לו"ז כדלקמן:
יציאה IZ161 4.2.2008 18:20
חזרה IZ162 17.2.2008 18:50

לאור השינוי הנ"ל נאלצו 2 נוסעים לבטל את השתתפותם וכורטסו רק 19 נוסעים.

לאחר שנמסרו הכרטיסים לנוסעים.
כ 4 ימים לפני מועד היציאה שוב קבלתי ממך שינוי של מועדי הטיסה:

יציאה IZ161 14.2.2008 10:25
חזרה IZ162 17.2.2008 17:50

השינוי הזה עבר כל גבול - למעשה היציאה הוקדמה ב 8 שעות .
האלטרנטיבה שהוצעה לי הייתה לבטל הטיסות ללא דמי ביטול .
ברור לך שהאלטרנטיבה לא הייתה סבירה ואפילו חצופה מאחר שהנסיעה הייתה לרגל אירוע בקפריסין
שהוכן ושולם מראש לרבות השכרת כלי רכב ומלונות.

בכעס רב נאלצנו לבלוע את הצפרדע – אילו היינו רוצים לטוס בבוקר יכולנו לטוס עם Cyprus Airways היוצאת ב 14.2.08 בבוקר.

הנני דורש ממך פיצוי כספי בגין הנזקים הישירים שגרמת לי ונוסעים בקבוצתי :

1 יום נוסף השכרת רכב ל 4 כלי רכב לפי 43 יורו ליום= 172 יורו

17 ימי עבודה (18 נוסעים פחות אחד תלמיד בי"ס) לפי מינימום של 400 ₪ ליום עבודה = 6,800 ₪


אני שומר את הזכות לתבוע ממך על הנזקים העקיפים שנגרמו לי ולקבוצתי כתוצאה מהאמור לעיל וכ"כ לפנות למשרד התיירות ומשרד התחבורה בתלונה על היחס המשפיל שנגרם לנו מתוך אינטרסים כלכליים של ארקיע תוך הפרה גסה של התחייבותה.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי כמפורט פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי-אחראית פני שם ותפקיד:
ארקיע עושה כל מאמץ לבצע טיסות במועדן , על פי התוכנית המקורית. יחד זאת, בענף התעופה ייתכנו מדי פעם בפעם שינויים במועדי הטיסות, כפי שאירע במקרה זה; על שינויים אלה מודיעים לנוסעים מבעוד מועד.
מר גולדשטיין פנה לחברתנו באמצעות סוכן הנסיעות שלו ותשובתנו נשלחה אליו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה