פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ובלתי מקצועי! נושא התלונה:
‏שבת ‏04 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד שירות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נסיתי לשנות את מועד הטיסה שלי חזרה מאיילת לנתב"ג .
טילפנתי למוקד ולא מצאו את ההזמנה שעל שמי,אחרי חצי שעה שהנציג ששמו סולטן
מצא את ההשמנה אמר כי אני צריכה לעשות זאת דרך מוקד בתל אביב ונתן לי את המספר...אחרי עשר דקות שלא ענו לי במספר חזרתי למוקד שנציג אחר אמר לי כי המשרדים אליהם הופנתי בכלל סגורים בשבת.
שוחחתי עם בחור בשם "אדם" שהציג עצמו כמנהל המשמרת, הוא צעק עליי ורטן שאני מבזבזת את זמנם וכי אין לו יכולת לעזור לי!
היחס היה משפיל ! מיותר לציין כי אחרי כל השעה שהייתי איתם בטלפון לקח לי שעה רק להרגע מכל הטיפול הכושל מה גם שלא הצלחתי להקדים את הטיסה כי עד שהם הזיזו את עצמם לא נשאר מקום בטיסה!!!
אני מצפה מהחברה שתמצא את ההקלטות של השיחות שלי אתם אתמול וכי ילמדו אותן בכל סדנאותהשירות שלהם!
מעבר לכך שאני מצפה שהחברה תתקשר אלי ותתנצל!

עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אשכנזי-אחראית פני שם ותפקיד:
מדובר בהזמנה קבוצתית שבוצעה בתנאים מיוחדים. הגורם המוסמך לבצע שינויים בהזמנה קבוצתית הינו סוכן הנסיעות באמצעותו בוצעה ההזמנה.
אנו מצטערים על אי הנעימות .
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה