|
|
|
|
|
|
שירות |
נושא התלונה: |
פרין מיה |
שם/כינוי: |
שבת 20 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
איסתא פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
סגרתי דיל לאיטליה מה21.6-25.6 ביום שבת אני מחפשת באינטרנט את הטיסה
והטיסה לא מופיעה . ב24<00 בלילה נסעתי לשדהכי הטסיסה הייתה אמורה להיות ב4<50 ומסתבר שאני בטיסה אחרת !!!
בשעה 19:00 בערב והחזרה במקום בצהריים בלילה . חזרתי הביתה מבואסת שהפסדתי
יום טיול ובנוסף אני צריכה לדאוג לבייבי סיטר ביום החזרה .
בשיחה מול נציגת שרות איסתא רונה- תשובתה ברומא הכל סגור ביום ראשון
ולכן לא הפסדת - זה החוזה שאת חתומה עליו - היחס היה מאוד מזלזל .
כבר אין לי חשק לנסוע ויותר אני לא יזמין דרך איסתא !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
אסף כולני - שרות לקוחו |
שם ותפקיד: |
השינוי במועד טיסת השכר התבצע בתאריך 7 ביוני, 2009, שבועיים לפני מועד היציאה.
הודעה הועברה לסוכנות הנסיעות של הלקוחה. |
תגובה: |
לבירור הסיבה, על הלקוחה לבדוק מול סוכן הנסיעות מדוע לא עודכנה בדבר השינוי. |
פתרון: |
|
|
|