פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
פרין  מיה שם/כינוי:
‏שבת ‏20 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איסתא פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סגרתי דיל לאיטליה מה21.6-25.6 ביום שבת אני מחפשת באינטרנט את הטיסה
והטיסה לא מופיעה . ב24<00 בלילה נסעתי לשדהכי הטסיסה הייתה אמורה להיות ב4<50 ומסתבר שאני בטיסה אחרת !!!
בשעה 19:00 בערב והחזרה במקום בצהריים בלילה . חזרתי הביתה מבואסת שהפסדתי
יום טיול ובנוסף אני צריכה לדאוג לבייבי סיטר ביום החזרה .
בשיחה מול נציגת שרות איסתא רונה- תשובתה ברומא הכל סגור ביום ראשון
ולכן לא הפסדת - זה החוזה שאת חתומה עליו - היחס היה מאוד מזלזל .
כבר אין לי חשק לנסוע ויותר אני לא יזמין דרך איסתא !!!!

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
השינוי במועד טיסת השכר התבצע בתאריך 7 ביוני, 2009, שבועיים לפני מועד היציאה.
הודעה הועברה לסוכנות הנסיעות של הלקוחה.
תגובה:
לבירור הסיבה, על הלקוחה לבדוק מול סוכן הנסיעות מדוע לא עודכנה בדבר השינוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה