פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 14/07/09 יצאנו לטיול משפחות לברצלונה.
הטיול הזה נלקח בחשבון כי הוא הוצע לנו על בסיס חצי פנסיון
לאחר כמה שבועות תוך כדי כניסה לאתר של ארקיע אני רואה את הטיול הזה מופיע על בסיס לינה וארוחת בוקר
טלפון קצר לארקיע הרגיע ואמר הכל בסדר זה רק טעות בפרסום הטיול הינו על בסיס חצי פנסיון
כחודש לפני הטיול אני רואה שוב את הפרסום ושוב הטיול מופיע על בסיס לינה וארוחת בוקר
הטלפון הבא לארקיע מאשש את חששותי ונאמר לנו שהטיול הינו על בסיס לינה וארוחת בוקר
למרות מחאותיי כי אנו משפחה 5 נפשות,וכי הוצאות האוכל שנצטרך לקנות יעלה הרבה כסף לא עזר כלום
פניתי לסוכנות הנסיעות שבה הזמנתי את הטיול, ושם לאחר שיחה עם חברת "ארקיע", זוכינו ב-250 דולר .
מחיתי ואמרתי שזה לא מקובל עליי, מכיוון שחמש ארוחות ערב כפול 7 ימים , הם הרבה מעבר ל-250 דולר.
פניתי לחברת " ארקיע" והתשובה שקיבלתי: זה מה שיש לא רוצה תבטל את הטיול. כמובן שלא ביטלתי , ויצאנו
לטיול שהיה טיול מעולה. אולם, ארוחות הערב הסתכמו בכ- 70 יורו ליום, לכל המשפחה כפול 7 לילות.
כשחזרנו לארץ, שקלנו מה לעשות. חשבנו לשלוח לכם מכתב שבו אנו מבקשים את יתרת הכסף שהוצאנו , או
אולי לפנות לעו"ד בכדי שנקבל את מה שמגיע לנו, לבסוף החלטנו רק לכתוב לכם את המכתב הזה, ובו
להודיע לכם שאנו לעולם אבל לעולם לא ניסע יותר עם ארקיע, ואנו נהיה שגרירים רעים ביותר שלכם, בין
כל קרובינו, משפחנו ,חברנו , מקום העבודה שלנו ואיפה שרק נוכל. חבל שחברה בסדר גודל כמו שלכם
מרמה, מטעה את הלקוחות שלהם ,על ידי פרסום מוטעה , וכל תוכניית הטיול שבו הטיול מוזכר כטיול
חצי פנסיון נמצאים אצלי בבית




בכבוד רב,
לוי רונן 0542275733
כספי סוג הנזק :
לזכות אותנו במחיר ארוחות הערב שהוצאנו פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
אנו מאשרים בתודה קבלת פנייתו של מר לוי והננו מתכבדים להשיבכם.

הטיול תוכנן בתחילה להתבצע על בסיס חצי פנסיון. אולם, זמן רב לפני מועד הטיול (למעלה מחודש), נאלצנו לשנות את בסיס האירוח בטיול ומחירו עודכן בהתאם.

במקביל פנה מר לוי אל חברתנו עוד בטרם קיבל את ההודעה בדבר השינוי, ובמעמד פנייתו נמסר לו על השינוי והוא זוכה בהפרשים באמצעות סוכנות הנסיעות בה ביצע את הזמנתו, ואף נשלחו לסוכנות הנסיעות מסמכים מעודכנים בהתאם.

כמובן, כשמדובר בשינוי מסוג זה, ניתנת אפשרות לכל נוסע רשום לבטל את הזמנתו ללא כל חיוב אם מוצא כי תנאי הטיול אינם מתאימים לו.


תגובה:
אנו מצטערים על טענתו של מר לוי כי ההחזר אותו קיבל אינו מכסה את עלויות הארוחות במסעדות בהן התארח ומבהירים כי הטיול תומחר מחדש על פי בסיס אירוח לינה וארוחת בוקר ולקוחותינו קיבלו את מלוא ההפרש בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה