פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ולא מקצועי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לפתוח עם מס' עובדות:
הראשונה היא כי איני נוטה להלין, זו הפעם הראשונה שהחלטתי לפנות ולהתלונן בקשר לשירות שקיבלתי.
השניה היא כי זו אינה הטיסה הראשונה שלי ושל בעלי ובד"כ אנו נהנים מאוד בטיסות ואף ישנים שנת ישרים.
להלן אירועי הטיסה הקשה ביותר שאני ובעלי חווינו:
בתאריך ה- 8.10.09 טסנו בטיסה 744 של ארקיע מפריס לישראל, שיצאה בשעה 20:50 מפריס.
עלינו למטוס משפחה של 7 נפשות (ועוד 2 תינוקות בני 4 חד' ושנתיים), 3 ישבו בשורה 1, 2 ישבו בשורה 2 ואני ובעלי בשורה 38.
הטיסה החלה בסוג של "מסיבה" שיצרו חבורה של בני נוער שישבו באיזורנו (חזרו מטיול מאורגן). נראה היה כי הדילות לא מצליחות להשתלט על הילדים ולגרום להם לא להסתובב במטוס ולהציק לנוסעים.
לאחר מכן מצאתי את עצמי מבקשת מס' פעמים לכבות את האור, זו טיסה שאורכה 4 שעות בשעות הערב המאוחרות. האור לא כבה עד לשעה 01:05, כעשרים דקות לפני הנחיתה.
שעה וחצי לאחר תחילת הטיסה, כשהלכתי לאיזור שמשפחתי ישבה בו מצאתי אותם ישנים עם אור כבוי בעוד שבחלק שלנו של המטוס האור היה דלוק ו"המסיבה" של בני הנוער לא פסקה. ואף משיחה עם משפחתי התברר כי קיבלו יחס מדהים מדייל בשם אודי.
בנוסף, התבצעה מכירה של הדיוטי פרי במטוס, המכירה הזו גרמה לדיילות לעסוק רק בזה. בשלב מסוים כשעגלת הקניות הגיעה לידנו התקבלה תחושה כי הפכנו למרכול, נוסעים רבים עמדו מסביבו כי העגלה היתה באיזורנו. למרות שאמרנו לדיילות שזה מפריע והדלת של העגלה מפריעה לנו בכל פעם שהן פותחות אותה עדיין הן החליטו לא להזיזה. נראה היה כי כל מה שעניין אותן זה למכור לנוסעים ולא לדאוג שהטיסה תהיה נעימה ושקטה.
חשוב לציין שהמקום בשורה 38 נחשב מרווח ושיש בו מקום לרגלים והוא נבחר עבורנו בכדי שיהיה נוח ושהאחיין שלנו ישן עלינו במהלך הטיסה אך כל ההמולה מסביב לא נתנה לזה לקרות ולכן הוא ישן על הורי בשורה מס' 2.
לצערי, התחושה מטיסה זו אינה נעימה ולא אופיינית לחברות התעופה ולטיסות הקודמות שלנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות ארקיע שם ותפקיד:
מטרת צוותי האוויר היא ליצור אווירה נעימה ככל שמתאפשר במהלך הטיסה.
לצערנו, בשל העובדה שקהל גדול של נוסעי המטוס, מכונס בתוך חלל סגור, נוצרים לפעמים מצבים הנובעים מערכת ערכים ונימוסים שונה.
אנו מצטערים על אי הנוחות שחשו הנוסעים ומקווים לשרתם לשביעות רצונם המרבית בעתיד.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה