פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.10.09 בשעה 08:40 טסנו בחב' ארקיע מכיוון חיפה לאילת.
טיסה זו החלה בעיכובים בשל מזג אוויר.
כשבמהלך הטיסה לקראת נחיתה נאמר לנו על ידי הדיילות, כי המטען של המזוודות הועבר לטיסה אחרת בעקבות התקלות. כאשר הגענו לשדה התעופה באילת נלקחו מאיתנו פרטים ונמסר לנו שעד השעה 16:00 יצרו איתנו קשר על מנת לדווח על הגעת המזוודות למלון בכדי שנוכל לקחתם לקחו מאיתנו את מספרי הטלפון. בשעה 16:00 יצרנו קשר על מנת לבדוק מה עלה בגורל המזוודות ונתקלנו ליחס מזלזל ולבסוף קיבלנו מזוודה ותיק ליד פתח המלון ולא בקבלה, לא הייתה שמירה על התיקים אף אחד לא ידע שלי מי התיקים ובנוסף המזוודה השנייה הגיעה קרועה בידית כאשר הנהג זורק לעברנו את המזוודה ונסע.
את יומנו הראשון באילת בילינו סביב טלפונים, בירורים ויחס לא הוגן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שבפעם הבאה ידווחו על נושא זה לפני עליית המטוס לאוויר ולא לקראת נחיתה, או לחלופין ברגע שהובטח ללקוחות שיצרו עימם קשר בנושא שיעשו זאת. ולא יעבירו את השיחה מאחד לשני ולקבל יחס מזלזל. אנו לא נהנו ביום הראשון ועל כן אנו דורשות פיצוי הולם. פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה