|
|
|
|
|
|
שינוי מועד טיסה בלי כול הודעה מוקדמת. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מתאריך 17.12.2009 אני עדיין ממתין לתגובה של ארקיע על זה ששינו לי את מועד הטיסה בלי כול הודעה מוקדמת. וזה רק מראה לי את חוסר הזילזול מצד ארקיע אנחנו בחודש אפריל 2010 ואולי יעילו בטובת חברה כזו גדולה להגיב תודה מראש לאתר צרכנות הוגנת...
|
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
הילה-שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
תחילה נציין כי מעולם לא התקבלה כל פנייה בנושא זה במחלקתנו.
לגופו של עניין נבהיר כי ההודעה בדבר השינוים שחלו בטיסה נמסרה למר הרוש שלושה ימים לפני יום הטיסה , ביום 11 בדצמבר 2009 שעה 0950. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|