פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן של ארקיע זריחה מרוקאית שיצא ב 15/04/10 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מרוקו מדינה מדהימה ביופיה אך הטיול היה מתחת לכל ביקורת. כנראה שארקיע לא מכשירה ובודקת את המדריכים של הטיול.המדריכה שלנו הייתה מוניקה מדיכה חובבנית ביותר חסרת כישורים שהרסה לכל הקבוצה את הטיול.אין לה ולו תכונה אחת שיכולה להכשיר אותה להיות מדריכת טיול אולי כשלעצמה היא אדם טוב אך כמדריכה היא כישלון מוחלט רמת היידע שלה על מרוקו שואפת לאפס חסרת יצירתיות ראש קטן במשך כל הטיול היא לא דאגה לטובת הקבוצה.מדריך צריך לכוון את הקבוצה איפה כדאי לקנות מה טוב ומה לא איפה יקר ואיפה לא אך מוניקה מדריכתנו "היקרה" דאגה לקחת אותנו למקומות הכי יקרים לקניה ואח"כ ראינו את אותם מוצרים בחצי מחיר. חסרת אסטרטיביות ויחסי אנוש הטיול איתה היה חויה לא נעימה.מתחילת הטיול ועד סופו הקבוצה לא הפסיקה להתלונן על המדיכה למזלנו הייתה לנו קבוצה נהדרת של אנשים.המסלול של ארקיע היה מסלול שלא תוכנן בצורה נכונה דברים שונו ובוטלו בדקה האחרונה.קזבלנקה עיר מדהימה אך לא ראינו ממנה ולא אחוז אחד.הערבים במלון היה משעממים ביותר.במבט לאחור הייתי מוותרת על טיול למרוקו עם ארקיע חוויה נוראית שהשאירה טעם מר ביותר.לכל מי שרוצה לנסוע למרוקו לא דרך ארקיע ובטח לא עם מוניקה המדריכה!!!!! ולמי שבכל זאת לוקח סיכון ונוסע עם ארקיע שיבדוק טוב טוב כי חבל על הכסף.

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני שירות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא כי גב' מרום לא הייתה שבעת רצון מהטיול למרוקו ולאחר בדיקה הרינו מתכבדים להבהיר:

חברתנו מקפידה לבחור מדריכים מקצועיים, מוכרים ובעלי חוות דעת חיוביות והצטערנו כי זאת לא הייתה התרשמותה של גב' מרום. אנו כמובן, מוסיפים להיות קשובים לכל הערות המטיילים ולחוות הדעת המועברות אלינו.

בכל הקשור למסלול הטיול, כידוע, טיול מאורגן מטיבו הוא דינמי ולעיתים נעשים בו שינויים בהתראה קצרה או על פי התפתחויות בזמן אמת. גם המדריך יכול ליזום ולבצע שינויים במהלך הטיול על פי שיקול דעתו, כל זאת במטרה לשפר את מהלך הטיול ולהשלים טיול מוצלח ככל האפשר.

במסגרת הטיול המאורגן אין חברתנו מתחייבת לגבי אירוח בבית מלון מסוים, או לגבי מיקומו של המלון שכן כאמור, ייתכנו שינויים במסלול המתוכנן בהתאם לנסיבות. יחד עם זאת אנו מבטיחים לדאוג כי בתי המלון בהם תתארח הקבוצה יהיו תמיד ברמה דומה לאלו המפורסמים בחוברת ואכן כך היה גם במקרה זה.

בדיקתנו העלתה כי חרף השינויים במקומות הלינה, הטיול הקיף את כל האתרים והמקומות כפי שהובטחו מלכתחילה.

אנו מצטערים על כי גב' מרום לא נהנתה מהטיול ומקווים לשרתה בעתיד לשביעות רצונה המלאה.

תגובה:
כאמור אנו קשובים לכל הערות המטיילים ולחוות הדעת המועברות אלינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה