פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי שם כרטיס טיסה נושא התלונה:
קנובלר ליאת שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/6 בשעת בוקר מוקדמת נאלצתי לרכוש כרטיס טיסה, עקב המצב של בני שנפל בערב 19/6 במלון בחדר באילת, לאחר ביקור במיון בביה"ח יוספטל נאמר לי כי הילד חייב לראות רופא שיניים על הבוקר, בלחץ נוראי עשינו הזמנה דרך האינטרנט בן זוגי גולדנברג עופר עשה את ההזמנה על שמו ורכש כרטיס ע"ס 208 ש"ח, שהגענו לשדה התעופה, לחרדתי התברר לי כי כרטיס הטיסה רשום על שם בן זוגי ולא על שם בני, לאחר דין ודברים הבהרתי לאחראית כי בני חייב לטוס כי הוא חולה אונקולוגי אחרי כימותרפיה, הסכימו במקום לשנות את שם הנוסע תמורת 170 ש"ח.
לא ייתכן הדבר כי נוסע ששילם במיטב כספו ורכש כרטיס בסך 208 ש"ח, ייאלף לשלם 170 ש"ח נוספים בגלל שינוי שם.
אבקש בדחיפות החזר כספי.
אני אלמנה עם 2 ילדים קטנים, שהקן מביניהם חולה בסרטן.
אודה לתגובתכם המהירה.
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
כמקובל בכל חברות התעופה, שינוי שם בהזמנה הינו ביטול הזמנה קיימת וביצוע הזמנה חדשה. על כן ,פעולות אנשי התחנה על פי המתואר בפנייה היו כנדרש.
מאחר ובפנייה אין פרטים כגון מספרי הזמנות/תעודות זהות לא ניתן לבדוק את המקרה ופרטיו.
הלקוחה מוזמנת לפנות ישירות למחלקת שירות לקוחות
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה