פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מסירת פרטים נכונים על בתי מלון ואי טיפול בתלונות מצד ארקיע נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הנביאים, בת ים כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ארבעה משפחות הגיעו לבית מלון summer palace בקוס. הובטח על ידי נציגי החברה שבית מלון ז הינו 5 כוכבים. כאשר הגענו לבית מלון, ראינו כי אין מזגנים בקבלה, אין מזגנים בחדרי אוכל. כאשר קבלנו חדרים גילינו כי בחדרי הילדים אין בכלל מזגן שהמותן ואילו המזגנים שנמצאים בחדר הורים עובדים בקושי ואינם יכולים לקרר היטב. שוחחנו מס' פעמים עם נציגי החברה ועם דרור נציג ארקיע אך נאמר לכולנו שלא יוכלו לטפל בבעיה עד מחר עקב שבת בישראל. כל המשפחות שהגיעו היו עם ילדים קטנים שנטפו מים ולא יכלו לנשום. חזרנו ללובי של בית מלון ונאמר לנו כי נציגי ארקיע היו אמורים להודיע לנו כי אין מזגן בחדרי ילדים מה שלא נאמר כלל. כולנו מחכים עדין לניג דרור בלובי ואין מענה.

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
מדובר במלון 5 כוכבים ממוזג. ביום ההגעה היה גל חום בקוס. מיד כשהלקוח פנה לחברתנו, הופעל הספק המקומי בקוס להמשך טיפול בלקוח. תגובה:
לאור אי שביעות רצונם, הלקוחות הועברו למלון אחר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה