פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טיסה והיחס/טיפול בנוסעים עקב כך נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פריס - צרפת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תקלות יכולות לקרות לכל מטוס ולכל חברת תעופה
אבל חברה נבחנת ביחס ובשרות שהיא נותנת .
לצערי חברת ארקיע התנהגה באופן הכי מחפיר שניתן להעלות על הדעת
טסתי בימי חיי מספר פעמים אבל מעולם לא חוויתי יחס עלוב כל כך
אני מציע לכל אחד שבוחר לטוס בחברת ארקיע שיביא זאת בחשבון
עדיף להוציא מספר שקלים נוספים ולטוס בחברה שלא מזלזת בלקוחתיה בצורה כל כך בוטה
בתאריך 13.06.2010 הייתי אמור לחזור לארץ בטיסת ארקיע מפריס , הטיסה
אמורה היתה לצארת מפריס בערך בשעה 24.00 ,
לשדה התעופה הגעתי כמתבקש כ3 שעות לפני הטיסה . למרות שכבר אז היה ברור שלא נוכל להמריא בזמן לא נאמר דבר לנוסעים ,במהלך ההמתנה קבלנו הודעות שונות על זמן ההגעה של המטוס עד שבחצות לערך נמסר לנו שנוכל לטוס חזרה לארץ במטוס שימריא ב7.45 . מרבית הנוסעים כ300 במספר התבקשו לחכות בשדה התעופה ( מספר נוסעים שהופנו לטיסת אל אל למחרת הועברו לבית מלון ) .
שדה התעופה בפריס סגור בשעות הלילה , לא ניתן לרכוש מזון או שתיה
לנוסעים הוצעה פחית שתיה וכריך ( מזון שאמור להספיק ל10 שעות המתנה שהתארכו לאחר מכל ל15 ( התבקשנו להגיע 3 שעות לפני הטיסה )
רוב הנוסעים שומרי הכשרות לא יכלו כמובן לאכול את הכריכים מטעמי כשרות
אני סתם לא מסוגל לאכול את הכריכים המוכנים ששנמכרים כך )
שדה התעופה דאג להשאיר בית קפה אחד פתוח אבל לא נמכר בו מזון כל שהוא
אלא רק שתיה .
לא דאגו למקום שינה כשאלנו לגבי מלון ללילה נדחנו בזלזול (" כתגיעו לארץ תתבעו יתכן שתקבלו ויתכן שלא " ) לנוסעים גם לא דאגו לפחות לשמיכה . ( הציוד שלנו נשלח למטוס כך שגם בגד חם לא ניתן היה להשיג )
בין הנוסעים היו אנשים מבוגרים וילדים שנאלצו לישון על הרצפה .
חברת ארקיע לא מצאה לנכון להשאיר ולו נציג אחד שישאר ויטפל בנוסעים
הם פשוט חזרו לביתם הנוח למשך הלילה
למחרת בבוקר הסתבר לנו שהטיסה לארץ תצא רק ב12.00 ,
לדעתי בחברה ידעו כבר בלילה הקודם שזו תהייה שעת הטיסה חזרה אבל לא מסרו מידע זה לנוסעים כדי למנוע מהם לדרוש סידור לינה מוצלח יותר או אפילו ארוחה הגונה .
בדעה 9.00( 12 שעות לאחר פתיחת הציק אין ) לערך חולק לנוסעים קפה ומאפה ( שוב פעם תוך התעלמות מאוכלי הכשר מבין הנוסעים )
בטיסה עצמה לישראל התגלתה שוב חברת ארקיע בשיא עליבותה
למרות שעת הטיסה והגשת הארוחה במטוס ( שעת צהריים לכל הדעות)
הוגשה לנוסעים ארוחת בוקר . אני מניח שהיא זולה בכמה שקלים
לצערי לא זכינו להתנצלות או פיצוי כל שהוא גם לא אפשרות להתקשר לארץ ,
רק הטלפונים הביתה כדי לעדכן כל פעם את המשפחה לשעת ההגעה החדשה
ולמקום העבודה לצורך עידכון לוח הפגישות עלו לי למעלה ממאה ש"ח
עגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי ליום עבודה ועלות שיחות לארץ פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
טיסת ארקיע מפריז התעכבה בשל תקלה טכנית במטוס שתוכנן לבצע את הטיסה.
כידוע ,תקלות טכניות בלתי צפויות, הן בבחינת כוח עליון, עליו כמובן, אין לנו כל שליטה ומחויבותנו המוחלטת היא בראש ובראשונה, לבטיחות הטיסה ושלום הנוסעים. משכך כמובן, לא ניתן להיות מחויב בעת ובעונה אחת הן ללוחות זמנים והן לבטיחות הטיסה וזו בין היתר הסיבה שחברתנו ככל מוביל אווירי מבהירה במסגרת תנאי החוזה כי אינה ערבה ללוחות הזמנים.
נציגינו בפריז עשו כל שהיה בידיהם להקל הנוסעים בעת ההמתנה; באולם הנוסעים היוצאים חולקו לנוסעים הממתינים בקבוקי מים/שמיכות וכן, ארוחת ערב קלה ובהמשך ארוחת בוקר. הנוסעים עודכנו בתמונת המצב ככל שהתאפשר ובנוסף כמחווה, של רצון טוב הוענקו לנוסעים שוברי זיכוי על סך 20 דולר, לקבלת מוצרי דיוטי- פרי במטוס.
במסגרת המגבלות הנ"ל פעלה ארקיע כמצופה מחברת תעופה אמינה מתוך אחריות מרבית לבטיחות נוסעיה ועשתה כמיטב יכולתה לצמצום האיחור שנגרם עקב התקלה וקיימה את הטיסה מיד משהדבר התאפשר.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה