פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה מאילת לבן גוריון ב31.7.10 שעה 22:00 נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.7.10 חזרנו אני ובני משפחתי ועוד חברים מאילת לבן גוריון בשעה 22:00. לקראת הנחיתה בני בן השנה וחצי בכה. צעק והשתולל כנראה מהתרגשות או לחץ באוזנים מהנחיתה. דיילת בשם תמר ניגשה אלי וביקשה ממני בצורה לא יפה להשתיק את הילד ובמקביל שאלה ואני מצטטת "מה את חרשת? הגבתי לדברים שלה בסערת רגשות מכיוון שהייתי המומה מצורת הדיבור שלה ובעיקר כי בני יואל בן ה-8 הוא חרש שנעזר במכשירי שמיעה והמילים שלה הכו בי כמו ברק. לא ברור לי כיצד בשנות 2000 שאנו מנסים לעשות כל שאפשר לאדם בעל מוגבלות כלשהיא כדי שישתלב בחברה קורים מקרים כאלו מצד האדם הנורמטיבי ועוד דיילת שתפקידה לכבד את הנוסעים ולתת שירות טוב ונעים? אני חושבת שמקומה של הדיילת תמר במקום עבודה כמו חברת תעופה שמכבדת את עצמה ואשר משפחתי מרבה לנסוע איתה אכן מקומה לא איתכם.
דיילת בסופו של דבר אמורה להיות עם סבלנות ואורח רוח וכך אמורה לייצג את חברתכם.
ברור שלדיילת היה מספיק זמן כדי להתנצל על המילים שבחרה להשתמש בהם אך לא רק שלא בחרה להתנצל אלא גם המשיכה בויכוח ולומר שזה לטובת הילד הקטן שלא יפגע כאילו אני לא יודעת שצריך להשגיח עליו. בכל אופן אני ניסיתי להשתיק אותה ולא בגלל שאין לי יכולת לענות אלא כדי שבני ה"חרש" היה עד לשיחה ולא רציתי שתחזור על המילים שאמרה ולכן ביקשתי ממנה לשתוק ולהפסיק את השיחה.לא כך צריכים להיות העובדים בחברה כמו ארקיע וחבל! כמובן שאני אפנה גם לשר התחבורה ורשות שדות התעופה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
דיילת כזו לא צריכה להשאר בחברה פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מחובתו של צוות האוויר לדאוג לבטיחות הנוסעים, בנושא זה אין כל מקום לפשרות.
בשונה מהאמור בתלונתה של הנוסעת בדיקתנו העלתה כי הערת הדיילת התייחסה אך ורק לכך שעל התינוק להיות בחיק מבוגר ואין כל בסיס להאשמות הקשות אותן העלתה הנוסעת והמילים אשר נאמרו לכאורה בשם הדיילת מעולם לא נאמרו.
נבהיר כי בשלב נחיתת הנוסעים כאשר הדיילות חגורות התינוק הועבר מיד ליד ע"י הנוסעת ומכריה ככל הנראה מתוך כוונה להרגיעו בעוד שבשלב זה היה עליו להיות צמוד לחיקו של מבוגר.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה