פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול לסין - יוני 2010 - האם בכלל קיים שירות לקוחות של חב' ארקיע? נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תע"א לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
האם בכלל קיים שירות לקוחות של חברת ארקיע????
אני מעדיפה שלא לרשום כאן את תלונתי רק את מהלך "חוסר הטיפול" בה.
בסוף הטיול התבקשנו למלא משוב. מילאתי בתשומת לב והוספתי את כל פרטי עם בקשה חד-חד משמעית ליצור עימי קשר.
מיותר לציין, ובכל זאת אציין שאף אחד לא התקשר.
ב- 19/8/10 כשנואשתי מהשיחה המיוחלת (חודשיים של חוסר טיפול) כתבתי מייל לשירות לקוחות. הוספתי עותק גם בפקס.
מיותר לציין, ובכל זאת אציין שאף אחד לא התקשר.
ב- 31/8/10 שלחתי את המייל שוב. רשמתי את מס' הטלפון שלי באדום ובגדול.
מיותר לציין, ובכל זאת אציין שאף אחד לא התקשר.
היום 3/9/10 ניסיתי להשיג אותם בטלפון.
כאן לא מיותר לציין שאין להם בכלל מענה טלפוני.
בצר לי, התקשרתי לשירות הזמנות. שם דווקא כן ענתה גב' חביבה ואמרה שאשלח פקס.
שלחתי, אמרתי בכאב אבל הם לא עונים.
הם יענו - אמרה חביבה זה לוקח זמן.
כמה זמן?
לא יודעת הם נורא עסוקים (לא פלא, עם כזה שירות?)
בקיצור!!!!!
שמישהו יענה. לא משנה מה. רק תגידו שקיבלתם את הפנייה והיא בטיפול.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
משוב אשר מתקבל מנוסעים בסוף טיול מיועד להפקת לקחים, הטיפול במשוב מתבצע בערוצים שונים לגמרי מערוץ פניות הלקוחות.
לרשות הלקוחות עומדת מחלקת שירות הלקוחות בפקס בדואר או בדוא"ל .
פניית הלקוחה הגיעה למשרדי מחלקת שירות הלקוחות ביום 19.8 . מיד עם קבלת הפניה נשלחה ללקוחה גלויה המאשרת קבלתה והפניה נשלחה לבדיקה.
ביום 5.9 נשלח ללקוחה מכתב תשובה



תגובה:
לרשות הלקוחות עומדת מחלקת שירות הלקוחות בפקס בדואר או בדוא"ל וכן מענה קולי.
כל פניה נענית.
מועד קבלת התשובה נגזר ממורכבות הפניה, הגורמים המתוחקרים ועונת התיירות.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה