פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן זמן יקר וכסף עקב אטימות של נציגי שירות!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב5/9/10 אני ובעלי פיספסנו את הטיסה שלנו מנתב"ג לאילת שקבענו דרך חברת אל על. ישירות התקשרתי לארקיע להזמין טיסה חלופית בטווח של השעות הקרובות. הנציג הנחמד בשם נתנאל הכהן(כך נמסר לי שקוראים לו) הזמין לי מיידית טיסה לאחר שעתיים משדה דוב לאילת ואילת בחזרה. הטיסות הללו עלו לי ב300 ש"ח יותר מעל אל אך הייתי מוכנה לספוג את הנזק עקב חוסר הזמן. כמו כן שאלתי אותו על מקומות חנייה לרכב לטווח הארוך, אמר שיש חנייה ואין לי מה לדאוג.הוא אמר לי ששלח לי סיכום הזמנה למייל, אך מאחר והיינו בנסיעה מנתב"ג לשדה דוב לא יצא לי לקרוא מיילים, כך שביקשתי ממנו בכול לשון של בקשה שלא יהיו פדיחות ותקלות. ניתן לשמוע את זה במפורש אם תהיה הקלטה של השיחה שלנו. נחתנו בשלום באילת, ובאמת שהיינו מאוד מרוצים מזריזות השירות. ביום רביעי, 08/09/10 ערב חג ראש השנה התקשרתי בבוקר לארקיע לוודא שוב את שעת הטיסה מאילת לשדה דוב חזרה. אך להפתעתי הנציגה ששוחחתי איתה אמרה לי שהנחיתה היא בנתב"ג ולא בשדה דוב!!! רותחת מזעם ניסיתי לשנות טיסה אך אמרו לי שהדבר לא אפשרי מאחר וזו טיסת אקספרס! איך אני אמורה לחזור מנתב"ג לשדה דוב היכן שהמראתי והחנתי את האוטו ושילמתי חנייה ל4 ימים, בשעת אחר הצהריים בערב חג????? הרי אין תחבורה ציבורית, ומונית ספיישל זו פשוט הוצאה יקרה ולא מתוכננת! מה גם שהדבר גורם לעיכוב מאוד מיותר בזמן מאחר וזהו ערב חג!! בסיכומו של עניין לא היה עם מי לדבר, הזמנו מונית ספיישל שעלתה לנו כ150 שקלים. בתוספת האיחור של ההמראה מאילת והגעה של המזוודות הגענו ב18:45הביתה לאחר כניסת החג, בעוד שאני בכלל שומרת מסורת!!! אני מנסה מזה שבוע להשיג את השירות לקוחות לקבל את הפיצוי על הזמן והכסף, ואין פשוט עם מי לדבר. הכי כואב לדעת שהבחור שישב לידי בטיסה אמר שהיו איתו זוג שרצו לשנות את הטיסה שלהם משדה דוב לנתב"ג, ובמפתיע לא נתנו להם...פשוט אטימות של נציגי שירות!!! כי היו יכולים לפתור את הבעיה שהם מלכתחילה יצרו לנו וגם לעשות טובה לזוג נוסף. פשוט אכזבה.
ובזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף ששילמנו עבור המונית פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מטבע הדברים, כאשר תהליך ההזמנה נעשה בשיחת טלפון עלולות להיווצר אי הבנות וכדי למנוע אותן מקפידים נציגי ההזמנות של חברתנו להקריא בסיום ביצוע ההזמנה את כל פרטיה. הטיסות שהוזמנו בחברתנו היו טיסות מוזלות משדה דב לאילת וחזרה מאילת לנתב"ג. דף סיכום ההזמנה ותנאיה נשלחו לנוסעת עם ביצוע העסקה.אנו מצטערים על אי ההבנה שארעה כמתואר הפנייתה של הלקוחה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה