פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכובים בטיסות מבלי ליידע את הנוסעים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-19.8.2010 חל עיכוב של שעתיים במועד הטיסה שלנו לברצונה מבלי ליידע אותנו כלל.
בטיסה חזרה מברצלונה ב-26.8.2010 שוב לא טרחו ליידע אותנו על העיכוב ולא על שינוי שער ההתייצבות לטיסה. כך קרה שהריצו אותנו משער לשער , לאחר המתנה ממושכת בשער הנקוב בכרטיס העלייה למטוס. כשהתלוננו לא מצאו נציגי ארקיע , לנכון להתנצל. גם כשהצענו לתלות פתק שבו יירשם השינוי במס' השער כי אנשים ממתינים שם לשוא, זכינו ליחס מזלזל.זוהי טיסה ראשונה ואחרונה שלנו , המרבים לטייל בעולם, עם ארקיע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס אמפתי יותר, נותני שירות אדיבים יותר,טיסות סחר הן לאנשים- לא לסחורה !!! פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו, בימי טיסותיכם נוצרו שיבושים בלוחות הזמנים של טיסותינו. אנשי המבצעים של חברתנו עמלו על פתרונות מבצעים כדי לאפשר לנו לקיים את הטיסות .
ענף התעופה מושפע מאילוצים רבים ושונים העלולים לגרום, בין היתר, לשיבושים במועדי המראה ונחיתה. בין אילוצים אלה - תקלות טכניות בלתי צפויות שהן בבחינת כוח עליון, עליו כמובן, אין לנו כל שליטה.
אנו עושים כל מאמץ להבטיח שכל הטיסות תבוצענה כמתוכנן, בכפוף למחויבותנו המוחלטת, בראש ובראשונה לבטיחות הטיסה.
אנו מצטערים על אי הנוחות שחשו הלקוחות ומקווים לשרתם לשביעות רצונם המרבית בעתיד.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה