פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה לרודוס שיומיים מתוך 4 ימים היינו בסידורי לינה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא נתנו לנו את המלון שביקשנו ועל המלון שביקשנו גבו מאיתנו עוד 120 דולר נתנו לנו חדרים מעופשים וזאת אחרי תחנונים מהבקר שהגענו לרודוס ועד לקבלת החדרים ב- 8 בערב טורטרנו ממלון למלון באף מלון לא הסכימו לקבל אותנו ונאמר לנו שארקיע לא הזמינה עבורנו חדר כך שמתוך 4 ימים היינו בחופשה בקושי יומיים על כן אבקש את מלוא החופשה בחזרה

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
מדובר ברישום יתר בבתי מלון בחו"ל אשר אינו בשליטת חברתנו ואולם נעשה בהתאם לתנאי העיסקה. תגובה:
הלקוחה פנתה ישירות לחברתנו ונענתה ישירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה