|
|
|
|
|
|
טיסה לרודוס שיומיים מתוך 4 ימים היינו בסידורי לינה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא נתנו לנו את המלון שביקשנו ועל המלון שביקשנו גבו מאיתנו עוד 120 דולר נתנו לנו חדרים מעופשים וזאת אחרי תחנונים מהבקר שהגענו לרודוס ועד לקבלת החדרים ב- 8 בערב טורטרנו ממלון למלון באף מלון לא הסכימו לקבל אותנו ונאמר לנו שארקיע לא הזמינה עבורנו חדר כך שמתוך 4 ימים היינו בחופשה בקושי יומיים על כן אבקש את מלוא החופשה בחזרה
|
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
אסף כולני - שרות לקוחו |
שם ותפקיד: |
מדובר ברישום יתר בבתי מלון בחו"ל אשר אינו בשליטת חברתנו ואולם נעשה בהתאם לתנאי העיסקה. |
תגובה: |
הלקוחה פנתה ישירות לחברתנו ונענתה ישירות. |
פתרון: |
|
|
|