פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרסו לי את הירח דבש יום שלם בטרמינל נושא התלונה:
שוורץ איתמר שלומי מעיין שוורץ שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני עובד חברת חשמל הזמנתי נופש באגמים אילת
הזמנתי גם טיסה הלוך חזור בשביל הפינוק למרות מגורי בבאר שבע
מהבוקר היה עיכוב בטיסה ונאמר לנו שהטיסה יוצאת מיד באזור 2 הוסבר שהמטוס עדיין לא יצא מאילת עוד מעט יצא זה התשובה של הדילות והפנו אותנו לנציגי השרות בטלפון שהם החזירו אותנו לדילי הקרקע וחוזר חלילה באזור 4 נאמר שהמטוס נחת אך הטייס לא מסכים לטוס לאחר שראינו טיסות אחרות שיוצאות נאמר לנן שהמטוס אם תקלה טכנית עד חמש ושלושים שהודיעו שהטיסה התבטלה הבטיחו ארוחה במזנון בחינם ולא היה שילמנו אך זה לא הבעיה אלא שחזרנו לבאר שבע כי בישראר לא היה מקום ובאל על לא היה מקום בשורה התחתונה הפסדנו לילה במלון יום עבודה ויום מלא עצבים אשמח לפיצוי הולם שבוע שעבר התחתנתי וזה היה אמור להיות ירח דבש שכבר לא היה מאוכזבים נורא
נזק כספי נסיעות הלוך חזורלשדה ימי עבודה שלי ושל בת זוגי וביטול המלון סוג הנזק :
פיצוי לפחות סוף שבוע ובהקדם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
ביום 12/12/10 שרר מזג אוויר קשה ביותר בכל רחבי הארץ שכלל רוחות חזקות מאד, ראות מוגבלת וסופות ברקים ונגרמו שיבושים בכל מערך הטיסות. לצערנו, בשל מזג האוויר הקשה לא אושרה בנתב"ג נחיתת המטוס שתוכנן לבצע את הטיסה במקביל, פעלו נציגנו בשדה התעופה ככל שהיה בידם באותה עת, כדי לסייע ולהקל על הנוסעים הממתינים.
לרוע המזל לאחר שאושרה נחיתת המטוס בנתב"ג במהלך הנחיתה, נפגע המטוס ממכת ברק. לכלל הנוסעים הוצע פתרון מבצעי חלופי.
תגובה:
התייחסותנו נשלחה לכתובתו של הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה